BusinessMarketing & Advertising

Milka a înlocuit văcuța mov de pe ambalaj cu ….văcuțe adevărate!

Milka este de părere că văcuțele îngrijite cu tandrețe dau lapte mai gustos. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brand-ul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.

Pentru a spune povestea din spatele ciocolatei Milka, brand-ul a făcut o schimbare îndrăzneață – populara văcuță mov a fost înlocuită temporar pe ambalaje cu adevăratele văcuțe Milka, vedete în devenire: Gerda, Marisa, Lola, Arianne și Moocha. Pentru că laptele lor este cel care face ciocolata Milka atât de cremoasă!

Chiar dacă este unul dintre cele mai mari și mai iubite brand-uri din lume, puțini consumatori știu că Milka folosește lapte de la ferme mici, de familie, din inima Munților Alpi. Fiecare fermă are aproximativ 60 de văcuțe, iar fermierii le știu pe toate pe nume și le îngrijesc cu tandrețe, pe fiecare în parte. Cei de la Milka cred că de cele mai multe ori, diferența stǎ în lucrurile mici, iar românii le dau dreptate – 75% consideră că laptele produs în ferme mici, de familie, este cel mai gustos.

În ultimii ani, rezultatele multor cercetări vorbesc despre aceeași tendințǎ globală – pe cumpărători îi interesează din ce în ce mai mult de unde provin alimentele pe care le consumă.

„Am observat aceastǎ preocupare în creștere a consumatorilor și ne-am dorit sǎ îi invitǎm în universul Milka unde folosim 100% lapte alpin, dar unde sunt și mai multe motive care fac ca ciocolata noastrǎ să fie atât de cremoasǎ. De fapt, totul pornește de la atenția și tandrețea cu care sunt îngrijite vǎcuțele care dau lapte pentru Milka. Astfel, am înlocuit-o pe faimoasa noastră văcuță mov de pe ambalaje cu adevǎratele văcuțe Milka și poveștile lor, în timp ce pe pagina noastră de Instagram le dăm ocazia tuturor să observe cum trăiesc văcuțele Milka în mediul lor,” a declarat Andra Mura, Brand Manager la Mondelez.

Mondelēz International, Inc. sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button