Companii

DEICHMANN a vândut 2,76 milioane de perechi de încălţăminte în 2014

DEICHMANN a încheiat anul 2014 cu un volum total al vânzărilor de 293,3 milioane Lei (2013: 251,2 milioane), reprezentând o creştere de 16,8 procente faţă de anul anterior. Comerciantul german de încălţăminte este prezent pe piaţa din România din 2007 si a vândut anul trecut cu 230.000 de perechi de încălţăminte mai mult decât în 2013, atingând un total de 2,76 milioane de perechi.

Reţelei de magazine i s-au adăugat alte patru noi puncte de comercializare, astfel că la sfârșitul anului 2014, Deichmann avea 69 de magazine în România. „Piața din România continuă să crească”, a declarat Daniel Popa, directorul DEICHMANN Comercializare Incălțăminte . „Ne bucurăm mai ales că prin investițiile noastre în aceste magazine am reușit să creăm noi locuri de muncă și în același timp să ne consolidăm poziția de lider de piață în România”, a afimat în continuare Daniel Popa.

Moda primăvară/vară 2015: Un stil lejer, elegant în tonuri deschise  

Primele modele din colecția Deichmann de primăvară/vară au ajuns între timp în magazine, aducând astfel mai aproape sezonul cald. Moda la încălţăminte primăvară/vară 2015 este confortabilă, lejeră, în culori dominate de tonuri pastel, deschise precum: Champagne, rozaliu, albastru deschis, mentă, nud şi bej.

deichmann (2)Cu toate acestea, aşa cum ne-a obişnuit, negrul nu poate lipsi, iar ocazional apar şi câteva tonuri puternice de fucsia şi albastru. În ce priveşte tipurile de încălţăminte, acestea vor fi comode şi fără toc: sneakeri, care ocupă deja de mult timp un loc sigur în dulapul cu încălţăminte, pantofi cu şiret şi talpă plată, modele Slip-On şi  Slider.

Stilul sportiv de altădată al sneakerilor a primit între timp un „upgrade”, utilizându-se acum materiale precum neoprenul şi plasa ca elemente de decor. Culorile deschise sunt combinate ocazional cu nuanţe neon strălucitoare în albastru, rozaliu sau mentă. Modelele Slip-On şi pantofii cu şiret din pânză, denim sau piele, cu tălpi foarte subţiri şi plate emană sportivitate lejer-feminină. O senzaţie veritabilă de vară este dată de tălpile de espadrile – de asemenea uşoare şi feminine.

În vogă în această vară sunt modelele Slider, adesea prevăzute cu talpă interioară cu aspect de plută. La origine încălţăminte ortopedică, acest pantof se bucură acum de un veritabil upgrade de stil. Împodobiţi cu detalii metalice, nituri sau barete cu pietre ornamentale sau cu decor cu pietre ștrasuri, aceşti pantofi au devenit nişte accesorii luxoase, ce se pot combina chiar şi la rochiile de seară de vară pentru un stil cool.

La fel de bine văzute sunt sandalele cu talpă plată cu aspect etno, un însoţitor perfect pentru ţinutele spotiv-glamour pentru timpul liber. Bineînţeles, amatoarele de tocuri vor considera foarte elegante sandalele cu toc bloc.

Filiala DEICHMANN din România aparţine Grupului DEICHMANN cu sediul central în Essen, Germania. Compania de familie este cel mai mare comerciant de încălțăminte cu amănuntul din Europa. În 2014, Grupul DEICHMANN a vândut aproximativ 172 de milioane de perechi de încălţăminte – cu aproape cinci milioane de perechi mai mult decât în anul precedent.

Prezentă în 23 de ţări europene şi în Statele Unite ale Americii, compania a realizat o cifră brută de afaceri de 4,9 miliarde Euro (4,2 miliarde Euro net), reprezentând un record în istoria de peste 100 de ani a Grupului german. Cifra de afaceri brută realizată în 2013 a fost de 4,6 miliarde Euro – aşadar, vânzările au crescut anul trecut cu şase procente.

La sfârşitul anului 2014, DEICHMANN avea în toată lumea 3.600 de magazine şi circa 36.000 de angajaţi. Doar în ulimul an, compania a creat aproximativ 1.100 de noi locuri de muncă. Pentru 2015, DEICHMANN a pregătit circa 208 de milioane Euro pentru investiţii internaţionale.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button