BusinessMarketing & AdvertisingMedia

The Woman propune o nouă viziune asupra leadershipului feminin

Dincolo de tendințe: The Woman propune o nouă viziune asupra leadershipului feminin. 28-30 martie 2024, Cluj-Napoca.

În inima Transilvaniei, la Cluj-Napoca, între 28 și 30 martie 2024, are loc ”The Woman Leadership Conference”, cea mai mare conferință de leadership feminin din România, ajunsă la cea de-a 12-a ediție. Această conferință, recunoscută pentru amploarea și diversitatea sa, se așteaptă să adune peste 650 de femei din diverse industrii, manageri antreprenori, creativi și inovatori, pentru a explora și sărbători puterea și impactul leadershipului feminin într-un cadru interactiv și inspirațional.

Ediția din acest an se distinge prin abordarea contrastului dintre valorile atemporale și efemerul tendințelor, într-o lume caracterizată prin schimbare rapidă și neîncetată. Tematica aleasă “Timeless over Trends” reflectă angajamentul The Woman de a construi valori durabile într-o lume în continuă schimbare. Conferința urmărește să ofere perspective și soluții pentru integrarea armonioasă a trendurilor într-un mod care să valorifice și să îmbogățească elementele atemporale, esențiale pentru dezvoltarea sustenabilă în toate sferele vieții: personală, profesională și în afaceri.

The Woman 2024 este structurată pe parcursul a trei zile pline de conținut valoros și interacțiuni semnificative. Prima zi este dedicată prezentărilor, panelurilor de discuții și interacțiunilor directe pe scena principală situată la Wonderland Cluj-Napoca. Această zi va fi completată de o zonă expozițională, pauze de cafea, sesiuni de networking, pachete de bun venit și multe alte surprize pregătite împreună cu partenerii ediției.

Zilele următoare vor fi consacrate workshop-urilor și experiențelor nișate, care se vor desfășura la Muzeul de Artă Cluj-Napoca și în alte locații de interes din oraș. Aceste sesiuni vor acoperi o gamă largă de teme, de la strategii de business, la arte, branding, styling și până la aspecte ale stilului de viață, oferind participantelor oportunități unice de învățare și dezvoltare personală.

„Fie că vorbim despre decizii sustenabile și a construi pe termen lung în business, despre a clădi o imagine profesională sau personală care să dăinuie în timp sau că ne referim la mediul care ne înconjoară, a fi timeless sau atemporal este un concept care poate fi integrat în fiecare aspect al vieții noastre. De la antreprenoriat la lifestyle, de la arhitectură la design și fashion, până la stil personal și mindset, ar trebui să gândim astfel încât alegerile noastre să treacă testul timpului.

Tocmai din acest motiv, în cadrul ediției din acest an, am ales să punctăm statementul – Timeless over Trends – făcând referire la majoritatea aspectelor vieții noastre, pornind de la general, în prima zi de eveniment și continuând nișat, în funcție de interese și preferințe în celelalte două. Cum integrăm trendurile, cum alegem doar ce ni se potrivește? Cum le îmbinăm armonios cu elementele timeless? Cum construim sau creștem sustenabil și sănătos în viață și în business? Cum realizăm o strategie pe termen lung în afaceri sau în brandingul personal/profesional? Despre toate acestea și nu numai ne propunem să discutăm în 2024 prin conferința anuală, interviurile, ediția print și toate acțiunile The Woman. – Crina Ciocian, CEO și fondatoare The Woman.

Printre speakerii de anul acesta, se numără femei remarcabile care au lăsat o amprentă semnificativă în domeniile lor de activitate:

Andreea Berecleanu, cu o carieră de trei decenii în jurnalismul TV românesc, este un exemplu de comunicator care combină grația cu profesionalismul, având o contribuție semnificativă în domeniul comunicării și PR.

Sandra Gătejeanu-Gheorghe, cu o experiență vastă în diplomație și protocol, actualmente consul general al României la Barcelona, aduce o perspectivă unică despre importanța etichetei și protocolului în lumea contemporană.

Nina Moldovan, implicată în dezvoltarea afacerilor și proiecte cu impact semnificativ în diverse sectoare, împărtășește lecții despre leadership, inovare și construirea de punți între culturi și națiuni.

Ileana Badiu, cu o vastă experiență în industria MarCom și fondatoarea SuperAge by Ileana Badiu, discută despre provocările și oportunitățile aduse de schimbările de viață, promovând un dialog deschis și constructiv despre subiecte adesea considerate tabu.

Geta Ungurean, cunoscută pentru pasiunea și expertiza sa în organizarea de evenimente de succes, împărtășește secretele din spatele unui eveniment memorabil, dar și perspectiva ei asupra stilului de viață adoptat în ultimii ani.

Această ediție a conferinței The Woman promite să fie o experiență transformatoare, oferind o platformă excepțională pentru inspirație, învățare și networking. Participanții vor avea ocazia să se conecteze cu lideri din diverse industrii, să împărtășească idei și să colaboreze pentru a promova leadershipul feminin într-un context global.

Agenda, programul pentru cele 3 zile și biletele pot fi regăsite pe site-ul evenimentului: https://conference.thewoman.ro/agenda/.

Partenerii ediției, cei care susțin leadershipul feminin și promovarea femeilor în antreprenoriat și în poziții de lider sunt:

Gold Partners: Mercedes Benz by ATP Motors – partener de mobilitate, Meron – Official Coffee Partner, Tudor Tailor,

Aesthetica, My Geisha, Clinica Dermavision, Nashi Argan România, IKON, IKONIC, Vodnar Beauty Lounge, 18 GYM, Iron Mountain, Oxygen PR, Grădinița Hand in Hand, Nail Bar, La Terre, PFG Finance, Allu, Frances Dress, Majorel România, Expert Travel, Chiriță și Asociații, La Vie en Rose, Bright Skin, Carmangeria Moldovan,

Transilvania Business, BunăDimineața.ro, Mamprenoare, Antreprenoare.ro, CONAF România, Women in Tech Cluj, Clujul Copiilor

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button