BrandFashion

KENZO X Levi’s – o noua colectie capsula care ofera un twist stilului tomnatic

KENZO și Levi’s își unesc forțele într-o colecție capsulă pentru toamnă, fiind totodată prima colaborare a lui Nigo din poziția de director creativ KENZO.

Aceasta a fost lansată pe 4 octombrie și îmbină într-un mod impecabil arhivele culturale ale casei de modă parizian-japoneze cu cele ale companiei americane de îmbrăcăminte. Gama de articole vestimentare se concentrează pe articole din denim care încrucișează superb modul de confecționare detaliat japonez cu îmbrăcămintea de lucru clasic americană.

Colecția cuprinde 20 de articole de îmbrăcăminte și accesorii, realizate în principal din denim japonez premium Kaihara. Aceasta are la bază principiul funcționalității de tip real-to-wear, abordat de KENZO în viziunea lui Nigo. Fiind un colecționar avid de îmbrăcăminte istorică, arhivele designerului din Japonia dețin o gamă considerabilă de piese din denim american, inclusiv îmbrăcăminte de lucru originală Levi Strauss & Co. creată pentru cowboy și mineri. Pasiunea pentru denim se regăsește și în moștenirea lui Kenzo Takada, denimul inspirându-l să lanseze linia KENZO JEANS în 1986. Aceste componente alcătuiesc o garderobă care îmbină stilul american, japonez și genetica lui Kenzo Takada – fiind inspirație pură pentru colaborarea dintre KENZO și Levi’s.

Modalitatea în care tradițiile estice sunt îmbinate cu cele vestice este transpusă printr-o campanie filmată la Kyoto. Nigo îl invită pe regizorul japonez Umi Ishihara să surprindă imagini cinematografice în două vile tradiționale. În plus, locațiile reprezintă locul perfect pentru o serie de imagini statice surprinse de fotograful Ryu Ika din Mongolia Interioară. În distribuție se regăsesc nume precum Abas Abdirazaq, Hayato, Masato Eun, Peipei, Sen Ping și Shun.

Piesele din colecția capsulă KENZO x Levi’s® sunt co-branded cu o marcă care unește iconografia clasică Levi Strauss & Co. „two horse pull” cu logo-ul KENZO. Tijele din metal Levi’s sunt gravate cu floarea Boke emblematică KENZO, în timp ce buzunarele prezintă cusăturile arcuite emblematice Levi’s. Sigla KENZO este brodată deasupra buzunarelor precum „insignele cu nume” plasate pe uniformele muncitorilor din fabrici, la începutul secolului al XX-lea. Piesele din colecție sunt îmbogățite în două moduri: cu un imprimeu Sashiko care imită tehnica tradițional japoneză de cusături și un imprimeu floral din arhiva KENZO JEANS.

Îmbrăcămintea pentru exterior include jachete din denim cu guler de blană artificială sau cu franjuri în stil occidental, ambele tipuri fiind inspirate de piese de arhivă KENZO din anii 1980. Jacheta Levi’s Type II Trucker din 1967 este reinventată într-un satin roșu, cu o broderie cu flori Boke și detalii occidentale. Gama outerwear mai include blazere ce reamintesc de emblematicul smoking din denim Bing Crosby,  o jachetă cu un imprimeu trompe l’oeil Sashiko și o jachetă de damă cu imprimeul floral KENZO JEANS.

Alte piese sunt reprezentate de o cămașă din denim care include cusături și detalii la nivelul buzunarelor, un tricou roșu KENZO cu un buzunar clasic în stilul cămășilor Levi’s sau chiar rochii din denim cu nasturi și fără mâneci, inspirate de piesele Kenzo Takada din anii 1980. Mai mult de atât, colecția conține și salopete în stilul original Levi’s, care au un aspect washed, într-o nuanță de indigo sau cu un imprimeu trompe l’oeil Sashiko. Blugii Levi’s 501 sunt interpretați într-un mod vintage,  printr-o tehnică manuală din Japonia.

La nivel de accesorii, colecția cuprinde o cravată din denim ce se asortează impecabil cu îmbrăcămintea de lucru. Alături de acestea, poate fi descoperită și un card holder din denim – cu o croială specifică KENZO -, sau o bandană roșie cu detalii occidentale care integrează iconografia Levi’s cu cea a casei de modă.

Colecția capsulă KEZON x Levi’s este disponibilă atât în magazinele selectate KENZO și Levi’s, cât și în anumite magazine partenere KENZO, dar și online pe kenzo.com și levis.com

Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițând persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.

Pentru a ne pregăti pentru viitor, privim spre trecut. Pe măsură ce o nouă realitate se instalează la KENZO, directorul creativ, Nigo, reia legătura cu valorile inițiale ale brandului: modă de designer creată pentru viața reală, impregnată de o urbanitatea jucăușă a moștenirii atemporale a lui Kenzo Takada. Un schimb creativ, unde KENZO devine un dialog în evoluția dintre cultura pop moștenită și cultura streetwear specifică lui Nigo.

Prin instinctul lui Nigo pentru design contemporan, o nouă viziune prinde contur la KENZO: „real-to-wear”, o garderobă autentică fondată din dorințele unei mentalității post-digitale. Este o abordare realistă a modei, care transcende etichetele convenționale de „formal”, „ocazional” sau „streetwear”, în favoarea sintezelor care alcătuiesc garderobe unice.

Au loc o serie de combinații: codurile emblematice KENZO sunt reinventate printr-o lentilă diferită, moda „Jungle” a fondatorului este distilată în articole râvnite, iar un nou sentiment de exclusivitate sporește atracția universală a istoriei brandului. În întâlnirea dintre fondator și moștenitor, nucleul KENZO este amplificat: moda neconvențională pentru viitor este permanent înrădăcinată în trecutul său.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button