Vitality Club lansează campania de CSR “Olimpiada pentru viață” Vitality Club lansează campania de CSR “Olimpiada pentru viață”
Centrul de wellness Vitality Club, din cadrul Ramada Plaza Hotel, lansează în luna martie Campania “Olimpiada pentru viață”, una dintre cele mai importante acțiuni... Vitality Club lansează campania de CSR “Olimpiada pentru viață”

Centrul de wellness Vitality Club, din cadrul Ramada Plaza Hotel, lansează în luna martie Campania “Olimpiada pentru viață”, una dintre cele mai importante acțiuni de CSR ale anului 2020, punctând în același timp luna femeii dar și împlinirea a 5 ani de existență a clubului.

Proiectul “Olimpiada pentru viață” a pornit de la dorința de a marca aniversarea clubului Vitality printr-o campanie de impact si relevanță pentru comunitate. Astfel, am ales luna martie pentru desfășurarea campaniei, fiind o perioadă dedicată femeii și am creat un parteneriat valoros cu Fundația Renașterea pentru Educaţie, Sănătate şi Cultură, care a susținut numeroase proiecte în sprijinul femeilor din România, în cei peste 15 ani de activitate.

Peste 10 000 de femei sunt diagnosticate anual în țara noastră cu cancer la sân, iar Fundaţia Renașterea a adus pentru prima dată în atenţia publicului această problemă, încă de la înființare, în anul 2001.

Conceptul “Olimpiada pentru viață” constă în lansarea unei provocări către membrii Vitality Club, dar și către publicul larg, prin care aceștia se pot înscrie la un triatlon prin donarea unei sume minime (în valoare de 100 lei), iar banii strânși din înscrierea în competiție vor fi donați Fundației Renașterea. Triatlonul “Olimpiada pentru viață” este un tribut adus femeilor care se luptă cu unul dintre cele mai temute diagnostice.

Lansarea competiției va avea loc printr-un eveniment oficial, pe data de 7 martie, al cărui amfitrion va fi Cosmin Cernat, ambasador al campaniei. În cadrul evenimentului vor fi prezenți membri ai clubului, persoane publice, precum și non-membri care doresc să participe.

3 probe pentru viață

Toți participanții înscriși vor primi un kit de participare si vor putea lua parte la triatlon prin parcurgerea a 3 probe: spinning, alergare pe bandă și înot. Vor exista două categorii de competiție, pentru profesioniști și pentru amatori. Competiția va debuta în cadrul evenimentului, urmând a se derula pe parcursul unei săptămâni (7-14 martie), la finalul căreia va fi ales un câștigător pentru fiecare categorie, în funcție de performanțele atinse, iar premiile vor consta într-un abonament de un an la Vitality Club pentru categoria profesioniști, respectiv o cină pentu 2 persoane la restaurantul Nostalgia La parc pentru categoria amatori.

Suntem onorați să anunțăm că celebrul artist plastic Cătălin Năstăsoiu va crea trofeul competiției.

Și nu va fi vorba doar despre efort! Prieteni mai vechi și mai noi vor fi alături de noi și ne vor ajuta să creăm o atmosferă relaxată și plină de bucurie.

Au acceptat invitația noastră cu promptitudine și generozitate Showman-ul Banto Dos Santos, care ne va delecta cu energie pozitivă și un spectacol pe ritmuri braziliene, iar bunul nostru prieten Horia Brenciu ne va provoca la un meci de tenis, ce va fi organizat pe 14 martie, în sprijinul campaniei. Pe 14 martie, câștigătorii triatlonului vor fi anunțați, iar în aceeași zi, Horia îl va provoca pe câștigătorul categoriei profesioniști la meciul de tenis.

Așadar, lansăm tuturor invitația de a fi prezenți pe 7 martie, ora 11:00, la Vitality Club, pentru a participa la o competiție a celor cărora le pasă.

Mulțumirile se îndreaptă în mod special către partenerii și sponsorii campaniei, fără de care nu am fi putut crea acest context cu sens.

Sponsori: Technogym, Aqua Swim, Dorna

Parteneri Media: Viva, Unica, avantaje.ro, unica.roviva.roelle.ro, HorecaInsight.ro, fifistie.ro, Business Arena.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: