BusinessCompanii

URSA România își propune o creștere de 6% în 2014

Foto URSA produseProducătorul de vată minerală de sticlă, URSA România, își propune o creștere a cifrei de afaceri de 6% în 2014, în condițiile în care în 2013 nivelul acesteia a fost de 5,5 milioane de euro.

“În primul trimestru am avut o ușoară creștere de aproximativ 2 procente, față de aceeași perioadă a anului trecut. Spre finalul lunii martie comenzile s-au diminuat din cauza vremii nefavorabile construcțiilor, dar și a apropierii sărbătorilor de Paște sau a minivacanțelor programate la sfârșitul lunii aprilie. Vom recupera, însă, înainte de sosirea verii dar mai ales în toamnă, când, în mod tradițional, se realizează volumele cele mai mari pe piața pe care operăm noi”, declară Sorin Pană, director comercial URSA România.

 “Creșterea pe care ne-am propus-o se bazează pe aportul unor produse noi, cu valoare adăugată mare și pe creșterea grosimii izolației folosite în cadrul construcțiilor. Toate acestea vor avea ca rezultat educarea și dezvoltarea unui nucleu de consumatori finali mult mai atenți la eficiența energetică a caselor în care vor locui. În țara noastră folosirea vatei de sticlă este tributară unor comportamente de consum care nu au nicio legătură cu eficiența. Din acest motiv credem că se impune ca noi, în calitate de producător, să începem să educăm și să informăm consumatorul final cu privire la calitatea și dimensiunea materialelor folosite la izolația clădirilor”, precizează Sorin Pană.

Dimensiunile vatei de sticlă folosite în prezent la izolația acoperișurilor de case sunt până în 15 cm, în condițiile în care recomandarea tehnică este de 30 cm. “Din calculele noastre reiese că un proprietar de casă poate să economisească în 25-30 de ani până la 18.000 de euro pe suta de metri pătrați construiți, dacă utilizează la izolația acoperișului vată de sticlă cu dimensiunea de minim 30 cm. Economia s-ar realiza prin folosirea de mai puțin combustibil pentru a încălzi casa pe timp de iarnă, iar pe timp de vară, prin scăderea consumului de curent electric pentru aparatele de aer condiționat. În plus, diferența de bani pe care ar plăti-o suplimentar un beneficiar pe un material de bună calitate se amortizează în maxim trei ani”, subliniază Sorin Pană.

URSA România este subsidiara companiei  internaționale cu același nume, unul dintre cei mai mari producători de materiale izolatoare din Europa, parte a grupului internațional URALITA. În România URSA este prezentă cu produsele sale de 20 de ani, comercializând două branduri de vată minerală URSA Glasswool și vata minerală URSA Terra, fabricate în Slovenia. URSA România S.R.L. activează pe piață din anul 2003.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button