Producătorul taiwanez de electronice HTC lucrează încă la dezvoltarea unui ceas inteligent şi vizează intrarea acestuia în magazinele din întreaga lume undeva la începutul anului viitor, scrie CNET.
Cel mai recent anunţ referitor la continua dezvoltare a acestui proiect vine la puţin timp după apariţia unor zvonuri în piaţă legate de posibilitatea ca HTC să renunţe la aducerea pe piaţă a unui smartwatch sub brand propriu fiind în imposibilitatea de a lupta pe această nişă care pare să devină tot mai atractivă pentru brandurile producătoare de telefoane mobile. (Să nu uităm că în urmă cu câteva zile şi Apple şi-a făcut intrarea, mult aşteptată, pe zona smartwatch-urilor.)
Nimic mai fals. De fapt, potrivit oficialilor HTC, compania va livra un ceas care îşi propune să se diferenţieze de tot ceea ce este acum pe piaţă. Vorbim despre design, un element prin care compania ţine foarte mult, cât şi despre trăsăturile despre care repezentanţii HTC spun că vor atrage foarte rapid utilizatori, chiar şi pe cei care înclină acum spre alte branduri.
Un smartwatch al HTC ar intra pe piaţă destul de aglomerată. Samsung, liderul ei, are deja 8 modele la încheieturile fanilor săi, Apple doar ce şi-a făcut intrarea, iar LG şi Motorola sunt şi ele în topul preferinţelor. Asta nu înseamnă însă, că producătorii nu mai au ce face, mai ales că fiecare dintre ei speră să spargă tiparele printr-un produs revoluţionar.
Orice ar avea pe ele, daca sunt proaste si au si servicii, serrvice prost..degeaba.
Vedeti cati se plang de htc si service. Iar experienta mea:
Desire S foarte prost: la 3 luni s-a stricat placa de baza. Mai mult, am citit pe forumuri ca este o probl frecventa..un model prost din cauza unei componente, deci din repsct pt ei si client trebuiau sa le schimbe chiar fara sa ceara clientul, asa cum au afcut div marci de masini la mici compenente.
Servicii execrabile: merg la garantie si pt k nu aveam un timbru sclipitor, desi aveam factura, garantie, au zis ca doar contra cost. Ca sa schimbe placa de baza (care era problema lor nu proasta folosire!!) costa 8 milioane(2/3 din valoare telef!!!!) si garantie O LUNA. Deci bataie de joc.
Am sunat la HC World, vb cu un indian(cred, dupa accent) ii explic situatia, si dupa 30 min de vb imi zice ca a verificat intre timp, este original, insa politica htc (de rahat)..bla, bla, nu se poate face pe garantie, decat daca service-ul tarii face asta.
Adica ei ditamai firma cu “obraz”, vanzari la greu, pretentii si renume. Eu cu telef verificat, original, intr-un fel au recunoscut ca este greseala lor, piesa lor slaba si, chiar la mai multe in serie, si ei nu au bun simt sau respect sa schimbe piesa!
Nici macar nu invata de la altii sa fie profi si cu bun simt, au fost destule firme de masini ce ei au chemat la revizie modele carora le-au pus piese proaste pt a le inlocui, ei..nici macar knd suna cineva si le spune ca e un caz mai aparte..desi model cu proble: piesa lor….
Asa ca am ramas cu un telf pe care am dat 400 euro si l-am folosit 3 luni..din cauza pieselor proaste si serviciilor la fel.
Credeti ca se termina aici? Nu! Calitatea proste este pana la capat!
Peste cateva luni primesc un cadou prostesc tot un Desire S, de la sora care m-a auzit ca sunt suparat pe aceasta idee..
Are un an jumate si deja restart dupa restart de nu-l mai pot folosi..nici acest al doilea telefon marca htc.
Asta, in caz ca voiati sa spuneti ca primul a fost intamplare, desi, repet: fiind problema componentelor htc ar fi trebuit schimbat!!!
Niciodata nu mai iau HTC: ele proaste, service si la noi si international de xxx, respect clienti la fel. Acum am Sony sunt f multumit, prieteni au Samsung, service-ul ok cand a avut un amic nevoie..Uite asa se pierd clienti pt mici zgarcenii si lipsa de respect pt cei care le dau bani.
PS: am mai avut un htc Artemis..dispay-ul dupa vreo 3-4 ani. Deci oricat dai pe htc sunt si “proaste si facute sa dureze putin…consumabile..
Deci nu 1-2, ci 3 mizerii de htc DEFECTE nu mai este intamplare sau greseala, ghinion ori alte vorbe, probabilitati, este dovada, fapte, proba ca sunt proaste si ca nu au respect fata de clienti sa le faca bune!