EuropaTravelTrends

Travel trends: InterContinental Hotels mizeaza pe culoarea locala si lanseaza colectia Insider Experiences

intercontinental le grandeInterContinental Hotels Group, una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume, a lansat campania de marketing “Secretele orașului”. Pentru a crea noua colectie de Experiente Insider si pentru a dezvalui secretele oraselor, InterContinental a realizat parteneriate cu artizani atent selecționati, experți culinari, culturali ai artei si modei.

Colectia “Insider Experiences” este parte a angajamentului InterContinental Hotels & Resorts de a-I inspira pe oaspeti cu oferte autentice si personalizate care sa ii ajute sa descopere secretele oraselor.

“InterContinental Hotels & Resorts are 69 de ani in a oferi experiente personalizte oapetilor, acesta fiind si punctul de pornire al campaniei noastre. Prin colectia de Experiente Insider avem posibilitatea sa aratam mostenirea, cunostiintele si parteneriatele pe care le-am intemeiat de-a lungul anilor, ajutand oaspetii sa descopere secretele oraselor noastre. Suntem incantati ca am lansat primele trei colectii de Experiente Insider la Londra, Paris si Tel Aviv si asteptam cu nerabdare urmatoarele lansari de-a lungul anului in Europa”, a declarat Tom Rowntree, Vice Presedinte InterContinental Hotels & Resorts, Europa.

Campania InterContinental Hotels & Resorts Secretele Orasului va fi comunicata in print, online si social media, pe canalele de marketing ale hotelurilor din Europa si Statele Unite si va fi lansata initial la Londra, Paris si Tel Aviv prin intermediul a trei Experiente Insider. Brandul a creat un spot video regizat de Marco Gentile si avand-o in rolul principal pe Dioni Tabbers, fotomodel cu resedinta la Londra. Prin prezenta sa in film, modelul a reusit sa surprindă esența experienței sale ca oaspete de lux, oferind o imagine a ceea ce insemana lumea exclusivista a Experientelor Insider.

In film sunt prezentate cadre din colectia de Experiente Insider Made in Mayfair creata de InterContinental London Park Lane in parteneriat cu London Luxury Quarter– administratorii faimoaselor strazi din cartierele de lux din Londra, Mayfair 52 , Oxford, Picadilly si St. James. Experienetele sunt personalizate si scot in evidenta cei mai buni artizani britanici, oferind oaspetilor un tur in culisele istoriei bogate a comerciantilor din Mayfair.

Denumita Made in Mayfair , colectia poate include un tur in culisele Floris, singurul parfumier al Majestatii Sale Regina sau o vizita la Foster & Son- cea mai veche cizmarie personalizata din Londra– unde oaspetii pot vedea ultimul exemplar original facut pentru legendarul Clark Gable. Experienta este completata cu o noapte in in aparatamentul Royal Suite de la InterContinental Park Lane.

InterContinental David Tel Aviv a realizat un parteneriat cu unul dintre cei mai renumiti bucatari si consilieri culinari din Israel, Yaron Kestenboum pentru a crea “Senses of Tel Aviv” care exploreaza bucataria, cultura, design-ul si vibe-ul local. Ca parte a experientei oaspetii se vor bucura de o incursiune culinara si se vor delecta cu cele mai bune mancaruri si cu cele mai bune vinuri, pentru ca, apoi, sa beneficieze de un tur privat al uneia dintre cele mai eclectice case din Old Jaffa.

InterContinental Paris Le Grand a facut echipa cu prestigioasa patisserie de lux Ladurée, care a creat celebrele “macarons”, pentru a deslusi misterele bine pastrate ale acestei embleme pariziene. Ca parte a experienței, oaspeții vor vizita hotelul recent renovat, InterContinental Paris Le Grand, uluitoarea Sala Opera – intrata in Patrimoniul National francez, cea mai spectaculoasa sala de receptii din capitala Frantei, care gazduieste, de peste 150 de ani, cele mai importante evenimente ale orasului.

InterContinental Hotels and Resorts numara 29 de hoteluri in Europa si 4 in curs de deschidere. InterContinental Hotels and Resorts detine proprietati in peste 60 de tari si are in portofoliu 178 de hoteluri si 60.560 de camere.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button