Topul celor mai vandute ceasuri in 2019 Topul celor mai vandute ceasuri in 2019
Românii cumpără ceasuri în funcție de brand și mai puțin în funcție de preț. Cum arată topul celor mai vândute ceasuri în 2019? Românii... Topul celor mai vandute ceasuri in 2019

Românii cumpără ceasuri în funcție de brand și mai puțin în funcție de preț. Cum arată topul celor mai vândute ceasuri în 2019?

Românii au ales în 2019 branduri de ceasuri foarte cunoscute atât în România, cât și la nivel internațional, potrivit unei analize WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Ceasurile din topul celor mai bine vândute se înscriu în 2 categorii: pe de-o parte, brandurile clasice, apreciate pentru accesibilitatea și durabilitatea produselor: Casio, Orient și Citizen, și de pe de alta, brandurile premium: Tissot, Garmin și Ingersoll.

Dintre acestea, Casio și Tissot sunt brandurile cel mai frecvent oferite cadou de sărbători. 4 din 10 români cumpără în decembrie fie un ceas Casio, fie un ceas Tissot pentru cadou.

„Pornind de la preferințele clienților, în luna cadourilor, am pregătit stocuri suplimentare cu cele mai noi modele Casio, ce urmează tendințele actuale în materie de fashion și au un raport excelent calitate-preț și pe care ne așteptăm să le epuizăm rapid, fiind principalele alegeri pentru a fi oferite cadou de sărbători. Brandul elvețian Tissot, care oferă ceasuri premium și calitative, poziționat, însă, pe un alt palier de preț, dar și Swiss Made, cu modele mai accesibile ca preț, vor fi în topul vânzărilor din decembrie.

Ne așteptăm de asemenea ca brandul japonez Citizen, cu o gamă extrem de variată, pentru toate gusturile, și brandul fashion Sekonda, cu prețuri accesibile, să completeze topul ceasurilor pentru cadourile de sărbători”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchSop.ro.

Vânzări în creștere în 2019

Pentru WatchShop.ro, vânzările de ceasuri și produse conexe din luna decembrie reprezintă peste 15% din totalul anual.

WatchShop.ro estimează pentru 2019 o creștere a vânzărilor cu circa 15% față de anul trecut, până la 7 milioane de lei, pe fondul deschiderii magazinului fizic din AFI Cotroceni, situat la etajul 1, lângă scările rulante din apropierea patinoarului, a redesign-ului site-ului și a unei schimbări de abordare față de publicul interesat de ceasuri, care, însă, nu este și specialist în orologerie.

„Am înțeles că începusem să avem un limbaj mai degrabă specific cunoscătorilor din orologerie și, din acest motiv, pierdeam o parte din audiență. Pentru publicul pasionat, vom continua să vorbim pe limba lui, așa cum se așteaptă de la noi, însă suntem acum într-o etapă de reapropiere de acei cumpărători care au nevoie de mai multe informații pentru a face cea mai potrivită alegere pentru ei în materie de ceasuri”, spune Dragoș Diaconu.

Clienții care își doresc să fie consiliați în alegerea ceasului potrivit beneficiază de suport de specialitate într-unul din cele 2 magazine fizice WatchShop.ro din București (showroom-ul din Banu Manta nr. 60 și magazinul din AFI Cotroceni) sau telefonic. Pentru orice ceas cumpărat online sau offline, clienții au retur de 365 de zile, precum și servicii de personalizare prin gravură sau ambalare. Produsele cumpărate pot fi livrate acasă prin curier sau ridicate personal din showroom.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: