BusinessCompanii

Telekom crește preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil

Într-un comunicat emis astăzi, Telekom Romania susține ca “toate eforturile de consolidare a angajamentului companiei față de piața locală se traduc prin investiții continue în rețele și în dezvoltarea unor oferte comerciale inovatoare și relevante pentru clienți. Însă, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom Romania este nevoită să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019.

Într-o industrie extrem de dinamică, precum cea a comunicațiilor, Telekom Romania face eforturi continue pentru a oferi clienților servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive, adaptate nevoilor lor. Compania investește constant în dezvoltarea rețelelor fixe și mobile, oferind astfel clienților tehnologie de ultimă oră.

Totodată, ofertele #Netliberare reprezintă angajamentul puternic al Telekom Romania față de piața locală și față de clienții săi, care se pot bucura de servicii mobile sau fixe, cu preturi începând de la 5 euro si abonamente de mobil cu bonus Net 4G nelimitat și fără perioadă minimă contractuală. În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural).

De asemenea, rezultatele celui mai recent sondaj realizat de grupul Deutsche Telekom privind satisfacția clienților arată că indicele de satisfacție și raportul calitate-preț pentru clienții Telekom Romania au înregistrat o creștere semnificativă, atât pentru serviciile fixe, cât și pentru cele mobile.

Cu toate acestea, ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom este nevoită să majoreze tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul fix și mobil. Chiar și în aceste condiții, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive.

Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.

La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.

Reamintim că Telekom Romania a fost primul operator care a revoluționat piața de telecomunicații prin introducerea ofertelor #Netliberare, fără perioadă minimă contractuală.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button