SUBWAY România pregătește primele restaurante cu conceptul “Fresh Forward Decor” SUBWAY România pregătește primele restaurante cu conceptul “Fresh Forward Decor”
SUBWAY România, parte a celui mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, a încheiat 2018 cu rezultate financiare foarte bune datorită... SUBWAY România pregătește primele restaurante cu conceptul “Fresh Forward Decor”

SUBWAY România, parte a celui mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, a încheiat 2018 cu rezultate financiare foarte bune datorită optimizării excelente a afacerii. Cu o rețea de 38 de restaurante în România, dintre care 17 în București, SUBWAY® România și-a mărit continuu profiturile și va continua tendința ascendentă în 2019.

Cu peste 500 de angajați în România, 38 de restaurante funcționale și alte 10 în dezvoltare, Subway® România a încheiat anul 2018 în creștere. Volumul vânzărilor per restaurant a crescut cu 8% față de 2017. Tendința pozitivă s-a resimțit și în prima lună a anului 2019. “În ultimul an, ne-am concentrat pe optimizarea afacerii, prin urmare am reușit să menținem o tendință de creștere și să ne păstrăm clienții fideli.

Totodată, platforma de livrare a avut o creștere spectaculoasă și am reușit să dublăm numărul de comenzi în doar câteva luni. Asemeni anilor anteriori, am continuat să ne dezvoltăm afacerile, am menținut tendința pozitivă prin creșterea cifrei de afaceri, a vânzărilor și a profitabilității “, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.

“În anul 2019 continuăm să dezvoltăm marca SUBWAY® și să o facem mai puternică în România. Planificăm să deschidem noi restaurante stradale în marile orașe universitare și să continuăm parteneriatul cu stațiile de benzină în tranzit din toată țara. Anul acesta vom redecora pe conceptul “Fresh Forward Decor” toate restaurantele care au fost deschise în 2012 “, spune Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara București-Ilfov.

În 2018, românii au arătat apreciere și receptivitate pentru produsele Subway și în 2019 accentul va fi pus pe francizați. “Suntem în contact direct cu francizații Subway și suntem gata să oferim sprijin celor care doresc să înceapă o afacere în România. Continuăm negocierile pentru a obține cele mai bune locații și cele mai bune prețuri de închiriere”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru Bucuresti -Ilfov zona.

În 2019, SUBWAY România va deschide primele restaurante cu conceptul de Fresh Forward Decor”. Primul va fi deschis în Pitești. De asemenea, marca va continua să introducă noi sandwich-uri și noi arome de cafea. SUBWAY® se concentrează pe servicii excepționale și pe calitatea produselor, dar și pe extinderea programului de livrare la domiciliu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: