SENSE isi continua activitatea online si prioritizeaza siguranta clientilor si angajatilor SENSE isi continua activitatea online si prioritizeaza siguranta clientilor si angajatilor
Intr-o perioada in care ritmul firesc de desfasurare al vietii si al activitatilor cotidiene este pus pe pauza, SENSE isi asuma misiunea de a... SENSE isi continua activitatea online si prioritizeaza siguranta clientilor si angajatilor

Intr-o perioada in care ritmul firesc de desfasurare al vietii si al activitatilor cotidiene este pus pe pauza, SENSE isi asuma misiunea de a perfectiona experienta de shopping online, oferindu-le clientilor acelasi standard de calitate cu care sunt obisnuiti de peste 18 ani, si incurajandu-i sa sustina design-ul romanesc printr-o serie de initiative menite sa faca mai usoara si mai lina traversarea acestor vremuri complicate din toate punctele de vedere. Totodata, SENSE sprijina prin actiuni concrete lupta impotriva COVID-19 si vine in ajutorul angajatilor, clientilor si personalului din sistemul medical.

Inceput ca o afacere de familie si cultivat in acelasi spirit, chiar daca in timp numarul angajatilor a ajuns de la cativa zeci, la cateva sute, brandul romanesc de moda SENSE a asezat mereu in centrul preocuparilor sale siguranta, bunastarea si satisfactia personalului care lucreaza in centrele de creatie si de productie. Acesta este si motivul pentru care in contextul generat de epidemia COVID-19 in Romania, fondatorii brandului, Cristina si Sorin Chiriac, au decis sa inchida temporar toate cele 17 magazine fizice din tara si sa opereze exclusiv in mediul online, concentrandu-si toate eforturile inspre a oferi clientilor atat facilitati excelente de achizitie a produselor, cat si un continut editorial de calitate, axat pe intelegerea nevoilor si a preocuparilor din aceasta perioada.

Pentru ca micile bucurii trebuie sa faca parte din cotidian, indiferent de culorile in care acesta se prezinta, SENSE rasplateste fidelitatea clientilor printr-o campanie promotionala fara precedent: -40% reducere la toata colectia Spring 2020 lansata la inceputul lunii martie.

Punand in aplicare cu strictete masuri suplimentare de igiena, SENSE ramane in continuare pe deplin operational si increzator, oferindu-le tuturor celor care lucreaza de acasa, haine realizate cu drag si atentie in Romania – design original semnat Andreea Tincu, din materiale naturale si placute la atingere, care isi pastreaza excelent in timp atat forma, cat si aspectul, si care acopera o gama generoasa de marimi. O tinuta chic la domiciliu intretine atat o stare de spirit buna, cat si productivitatea. Cu atat mai mult cu cat codurile vestimentare specifice mediului corporate, devin acum mai relaxate si permit mai multa creativitate si indrazneala.

Pentru un plus de siguranta si pentru a minimiza contactul fizic, SENSE incurajeaza in aceasta perioada plata cu cardul, produsele fiind livrate direct acasa, in cel mai scurt timp posibil. Inainte de a fi impachetate, articolele SENSE sunt dezinfectate prin calcarea cu abur la temperaturi inalte,  iar personalul are grija sa respecte toate normele de igiena si de protectie impuse in situatii cu risc ridicat: acoperirea nasului si a gurii cu masca, spalarea pe maini cu apa si sapun si purtarea de manusi de unica folosinta, folosirea frecventa de solutii antibacteriene etc.  De asemenea, la fiecare comanda plasata in magazinul online www.fashionsense.ro, clientii primesc cadou una sau mai multe masti din bumbac, produse in sectiile SENSE.

Mai mult decat un magazin online, www.fashionsense.ro reprezinta si o sursa valoroasa de informatii pentru publicul larg, articolele publicate pe blogul dedicat oferind atat idei cat si solutii concrete de valorificare a pieselor fashion preferate in contextul lucrului remote sau de organizare a garderobei, mai ales ca acum timpul permite acest lucru. Orice idee, sfat sau gand bun poate fi de ajutor.

Solidaritatea nu este bravura, ci firescul unei societati care face tot ce ii sta in putinta sa isi revina si sa se insanatoseasca. Deoarece spitalele din Romania se confrunta cu extrem de multe lipsuri, mai ales in aceasta perioada, SENSE a demarat productia unei serii de masti de protectie, sterilizate conform normelor in vigoare, pe care le-a donat personalului medical din Spitalul Sf.Spiridon si altor clinici care nu aveau niciun fel de materiale de protectie. Mastile cu pricina sunt confectionate din bumbac de inalta densitate, in dublu strat, cu insertie metalica si este recomandat sa fie spalate zilnic, la 60 de grade cu apa si detergent, si calcate la temperaturi inalte. Produsele sunt reutilizabile, insa atentie, ele nu reprezinta dispozitive medicale si nu inlocuiesc mastile cu filtre integrate.

Implicarea SENSE in sprijinirea personalului medical se va concretiza in perioada urmatoare si in productia de combinezoane pentru spitale si servicii de ambulanta, ale caror prototipuri sunt deja executate si pentru care se asteapta oferte de materiale fezabile din Germania si Marea Britanie, astfel incat sa poata fi supusa aprobarii o mostra care sa includa toate informatiile – specificatii tehnice, pret si termen de livrare in functie de cantitatile solicitate.

In contextul in care majoritatea furnizorilor de materii prime au inghetat orice activitate, in care intreg fluxul de plati este intarziat, si in care multi angajati sunt izolati la domiciliu, sustinerea brandurilor romanesti prin achizitia de produse locale, ne ajuta sa nu stam pe loc din punct de vedere economic si sa gasim solutii pentru a putea merge mai departe. Si pentru a ne da intalnire din nou si in offline.

SENSE este un business de familie, infiintat la Roman, in anul 1997, de catre sotii Cristina si Sorin Chiriac. De la o mica secţie cu 40 de angajati, marca romaneasca a ajuns in prezent la aproape 600 de angajati, madrindu-se cu o retea nationala de 17 magazine fizice, completata de magazinul online www.fashionsense.ro. O parte din productie este destinata exportului, in timp ce un alt sector lucreaza exclusiv pentru Sense. In total exista trei centre de creatie si de cercetare, unul la Iasi si doua la Roman, acestea din urma fiind specializate pe tesaturi si tricotaje.

Magazinele SENSE sunt situate in Bucuresti (Flagship Store – Str. Jean-Louis Calderon nr.54), Alba-Iulia, Arad, Bacau, Timisoara, Bistrita, Botosani, Braila, Brasov, Constanta, Iasi, Galati, Piatra Neamt, Roman, Pitesti, Ploiesti, Targu Mures.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: