Potrivit rezultatelor celui mai recent studiu Interbrand Brand Valuation, publicate pe 30 septembrie 2013, producătorul de electronice sud-coreean Samsung a avut cea de-a treia...
SamsungPotrivit rezultatelor celui mai recent studiu Interbrand Brand Valuation, publicate pe 30 septembrie 2013, producătorul de electronice sud-coreean Samsung a avut cea de-a treia rată de creștere în rezultatele Interbrand, de 20,4%, fiind clasată pe locul 8 în top, cu o valoare a brandului de 39,6 miliarde de dolari.

Creșterea Samsung poate fi pusă pe seama obținerii poziției de lider pe piața mondială a smartphone-urilor, consolidării poziției de lider pe segmentul TV și a îmbunătățirii continue a poziționării pe alte categorii de produse.

O cola sau un iPhone? După 13 ediţii, Apple ia faţa Coca-Cola în bătălia pentru cel mai bun brand al lumii

Valoarea brandului Samsung este de 39,6 miliarde de dolari, iar compania este clasată pe locul 8 la nivel mondial (pe locul 4 în industria IT). Valoarea brandului a crescut cu 20%, iar compania cu un loc, de pe locul 9 în 2012.

An

‘04

‘05

‘06

‘07

‘08

‘09

‘10

‘11

‘12

‘13

Valoare
(miliarde dolari)

12,6

15

16,1

16,9

17,7

17,5

19,5

23,4

32,9

39,6

Loc

21

20

20

21

21

19

19

17

9

8

%CHG

16%

19%

8%

4%

5%

-1%

11%

20%

40%

20,4%

Factori cheie în creșterea valorii brandului

  • Îmbunătățirea semnificativă a rezultatelor financiare pe segmente importante:
  1. Creșterea substanțială a cotei de piață în categoria de mobile, la 25,1% (locul 1) în 2012, respectiv 30.4% (locul 1) pe segmentul smartphone. În anul precedent, Samsung avea o cotă de 21,2% din piața mobile (locul 2).
  2. 7 ani consecutiv pe prima poziția la nivel global în cota de piață a segmentului TV
  • Aspirația clară a brandului și activitățile de marketing aferente au dus la o îmbunătățire generală a punctajului final
  • Creșterea puterii brandului (BSS) în categoriile de produs:
  1. TV: consolidarea poziției de lider a categoriei prin introducerea produselor inovatoare
  2. Mobile: au fost desfășurate activități de marketing și produs bazate pe nevoile consumatorilor și înțelegerea acestora.
  3. Memorii: Îmbunătățirea înțelegerii brandului prin comunicări clare și puternice către consumatori

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: