Râureni a lansat campania națională “Cu drag din natură, premii pe măsură”! Râureni a lansat campania națională “Cu drag din natură, premii pe măsură”!
Râureni a lansat campania națională “Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop, o campanie ce pune la bătaie sute... Râureni a lansat campania națională “Cu drag din natură, premii pe măsură”!

Râureni a lansat campania națională “Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop, o campanie ce pune la bătaie sute de premii consistente,”ascunse” în borcanele cu bunătăți cu gust autentic, atât de îndrăgite.

Astfel, până pe 20.06.2021, clienții care achiziționează produsele Râureni cu eticheta promoțională pot câștiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei constă în produse la alegere pentru bucătăria de vis, de la KitchenShop, în valoare de 5000 de euro.

De asemenea, clienții Râureni mai pot câștiga cinci mixere Artisan KitchenAid și cinci premii “Cămara Râureni”, reprezentând bunătăți de la Râureni pentru un an întreg. Pe lângă acestea, cei care participă la campanie mai au șansa de a câștiga premii săptămânale, constând în peste 65 de aparate de sifon SodaStream pentru prepararea băuturilor preferate la ei acasă, dar și premii zilnice, constând în coșuri cu produse Râureni.

“Parteneriatul cu KitchenShop a fost un pas firesc și o colaborare care ne bucură mai ales că vorbim despre asocierea a două branduri 100% românești, cu acționariat și patronat românesc, în dezvoltarea cărora s-a investit foarte multă trudă și pasiune. Rezonam mult cu valorile de business ale KitchenShop, iar produsele pe care le comercializeaza sunt extrem de calitative și  fac o echipa minunată în bucătărie cu produsele noastre, acolo unde oamenii petrec multe momente plăcute alături de membri familiei, care îi aduc mai aproape unul de celalalt, așa cum o fac și preparatele Râureni, când sunt împărțite cu cei dragi. Dorim să ne răsplătim atât clienții fideli, cât și pe cei care încearcă pentru prima oară produsele noastre și suntem convinși că premiile din campanie le vor fi de mare ajutor în casă”, a declarat Georgiana Mutu, Brand Manager Râureni.

Mecanismul campaniei a fost conceput de așa manieră încât să permită oricărui client Râureni să acceseze promoția în timp ce experimentează gustul unic al produselor 100% românești. Tot ce trebuie să facă este să cumpere orice produs Râureni cu eticheta promoțională, să înscrie codul prin SMS la 1719 sau pe www.premiiraureni.ro și pot câștiga sute de premii zilnice, săptămânale sau marele premiu: produse pentru bucătăria lor de vis! Toate detaliile pentru participarea la campanie se regăsesc pe www. premiiraureni.ro.

Campania este promovată atât printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agenția Propaganda, cât și online, prin acțiuni de comunicare în Social Media și Influencer Marketing.

Printre magazinele partenere se numără Annabella, Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Metro, Profi, Selgros, Global Cash & Carry, Almira și multe altele.

Cu o istorie de peste 50 de ani, Râureni este un brand 100% românesc ce păstrează tradițiile dar este, în același timp, mereu conectat la noile tehnologii și trenduri din industrie Râureni comercializează produse într-o gama variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, muraturi până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obținute din legume si fructe culese atât din fermele și livezile proprii, cât și de la producători de încredere locali și naționali”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: