Life&StyleMedia

PRO reunește toate canalele TV din grup sub același concept grafic, vizual, dar și la nivel de denumiri

În această toamnă, universul PRO își propune să reunească toate canalele TV din grup sub același concept grafic, vizual, dar și la nivel de denumiri. Astfel, grupul PRO va avea o singură identitate, un singur concept, în lumina căruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor șase canale TV.  

De 21 de ani, Pro TV le oferă tuturor românilor știri obiective și foarte bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate în fiecare program difuzat zi de zi, de luni până duminică.

Împreună cu posturile TV secundare (Acasă, Acasă GOLD, ProCinema, Pro TV Internațional și Sport.ro), Pro TV a fost, este și va fi în continuare un grup puternic, în ale cărui valori românii se pot regăsi. Împreună, suntem puternici!

Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul PRO să devină mai mare, mai puternic, iar grupul PRO să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată și ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcționeze sub aceeași umbrelă PRO. În două cuvinte, suntem PRO!

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV

Grupul PRO va continua să inoveze și să reprezinte o sursă de inspirație și încredere pentru telespectatorii din România. Prin această abordare, PRO va fi perceput ca o structură omogenă, care oferă informații, divertisment și programe special gândite pentru toți telespectatorii din România.

Potrivit paginademedia.ro, Pro TV a înregistrat deja la OSIM mai multe mărci. Este vorba de Pro 2Pro X și Pro Gold. Extrasele de la OSIM au fost publicate de blogul PaulNistor.ro. Paul Nistor a trecut în revistă toate numele luate deja de la Pro TV.

Pe lângă aceste nume noi, la OSIM sunt înregistrate și mai multe variante grafice pentru brandul umbrelă PRO.

Sursa foto: PaulNistor.ro!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button