BusinessFashionInvestitiiTrends

Primark inaugurează în 15 decembrie primul său magazin din România

Retailerul internațional de modă Primark se pregătește să inaugureze un magazin emblematic nou în centrul comercial ParkLake din București. Îndrăgit pentru articolele de modă la prețuri convenabile, Primark va aduce în primul său magazin din România cele mai noi tendințe și articole de primă necesitate în categorii precum îmbrăcăminte, produse de frumusețe și accesorii.

Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat astăzi că primul său magazin din România va fi inaugurat în București, în preajma sărbătorii de Crăciun, mai exact joi, 15 decembrie, de la ora 10.00. Mult-așteptatul magazin emblematic va prezenta tendințele în modă, de la tricotaje confortabile la costume inedite, toate la prețuri convenabile, completate de articole pentru femei, bărbați, copii și articole pentru casă, precum și produse de frumusețe și accesorii la prețuri rezonabile.

Noul magazin Primark din ParkLake București se va întinde pe o suprafață de 3.735 m2 împărțită pe două etaje și va aduce clienților din România, în premieră, formula unică Primark ce îmbină cele mai noi tendințe cu produse de primă necesitate la prețuri convenabile. Inaugurat la timp pentru sezonul de sărbători, va permite clienților să se bucure de cumpărături din gamele extinse de produse de Crăciun la prețuri rezonabile în magazinul Primark din ParkLake, București.

De la ținute sclipitoare de petrecere pentru ieșirile de seară în oraș cu prietenii la pulovere festive asortate și ‘FamJams’ pentru întreaga familie, decorațiuni de Crăciun și produse de frumusețe indispensabile, cum ar fi setul Glow Gift și fardurile de ochi de la Primark, clienții vor găsi cu siguranță achizițiile perfecte de Crăciun, indiferent de bugetul de care dispun.

Multe din liniile de îmbrăcăminte prezente la Primark în ParkLake București fac parte din marca tot mai extinsă Primark Cares a retailerului, reprezentativă pentru angajamentul Primark de a crea produse sustenabile pentru buzunarul fiecăruia. Deja aproape 40% din hainele Primark sunt realizate din materiale reciclabile sau provenite din surse mai sustenabile, iar retailerul de modă s-a angajat să producă astfel 100% din gama de îmbrăcăminte până în 2030.

Maciej Podwojski, Director Vânzări, Europa Centrală și de Est, Primark, a declarat: „Suntem încântați să oferim cumpărătorilor din România renumitele articole de modă la prețuri convenabile de la Primark și abia așteptăm să primim noii clienți în Primark din ParkLake București luna viitoare. Magazinul este aproape gata, iar numărătoarea inversă a început deja, urmând să marcheze la final momentul în care ne vom deschide porțile. Fie că vorbim despre ținute festive de petrecere sau de produse de bază pentru sezonul de iarnă, suntem convinși că toți clienții români vor îndrăgi oferta noastră din magazin.”

Fanii Primark nu vor mai avea mult de așteptat până la inaugurarea noului magazin din centrul comercial ParkLake și retailerul a anunțat deschiderea unui al doilea magazin în București, în centrul comercial AFI Cotroceni, ce va fi inaugurat în 2023.

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 14 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub denumirea Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni convenabile pentru fiecare, de la produse de bază de bună calitate la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare în magazine, Primark continuă să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, printre care noile piețe din România și Slovacia.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Primark Cares reprezintă angajamentul său de a face lucrurile mai bine, în fiecare zi – realizând produse mai durabile pe care oricine și le permite, reducându-și impactul asupra planetei și îmbunătățind viețile lucrătorilor. Și-a asumat o serie de angajamente publice și intenționează să le respecte și să prezinte anual rapoarte privind progresele înregistrate în acest sens.

Printre acestea se numără producerea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button