Peeraj Group anunță lansarea Distinctive.ro – un nou jucător pe piața de e-commerce din România Peeraj Group anunță lansarea Distinctive.ro – un nou jucător pe piața de e-commerce din România
Peeraj Group, cel mai important grup de francize de modă din România, cu peste 30 de magazine în întreaga țară, anunță lansarea oficială a... Peeraj Group anunță lansarea Distinctive.ro – un nou jucător pe piața de e-commerce din România

Peeraj Group, cel mai important grup de francize de modă din România, cu peste 30 de magazine în întreaga țară, anunță lansarea oficială a unui nou jucător pe piața de e-commerce.

Lansarea magazinului on-line www.distinctive.ro a venit ca urmare a schimbărilor provocate de pandemie și a fost lansat ca un demers firesc al închiderii magazinelor fizice deținute de Peeraj.

Printre produsele pe care Distinctive.ro le comercializează on-line, se numără și produse ale unor branduri internaționale de renume, precum: Skechers, Swarovski, Geox, OVS Kids etc. În calitate de cel mai mare seller al brandului Skechers în România, Peeraj Group a vândut de-a lungul anilor peste 10 milioane de perechi de încălțăminte și zeci de mii de produse de la celelalte brand-uri comercializate.

Peeraj Group a văzut oportunitatea dezvoltării business-ului în mediul online și s-a parteneriat cu una dintre cele mai puternice platforme de e-commerce din lume, VTEX, continuând astfel expansiunea în on-line. VTEX operează în prezent în 28 de ţări și are în portofoliu clienți precum: Sony, Walmart, C&A.

Distinctive.ro este un fashion website din România cu prezență off-line, care oferă clienților o experiență integrată de tip omnichannel. Comenzile vor fi livrate din magazine, eficientizând astfel operațiunile și descentralizând fluxul de comandă.

Perioada aceasta a accelerat procesele de transformare digitală, dar a provocat și schimbări pe termen lung ale obiceiurilor de consum. Românii investesc bugete mai mari în cumpărăturile on-line, iar Peeraj Group și-a dorit să crească și să creeze încă un canal de distribuție pentru clienți. Sub mesajul „Magazinul care-ți vine bine, și-n real, și-n digital”, cel mai important grup de francize de modă din România își dorește ca pe viitor magazinele să fie și puncte de ridicare ale comenzilor și, de asemenea, puncte de retur, oferind clienților o experiență integrată 360:  comandă on-line à ridicare off-line, retur în off-line.

Transportul este gratuit la achiziția de produse în valoare minimă de 199 RON, iar plata poate fi efectuată prin mai multe metode, precum card de credit sau numerar la livrare. Clienții pot returna gratuit produsele în termen de 30 de zile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: