CompaniiHR & Jobs

On the move: Gerald Kuehr, noul CCO Unilever

Gerald Kuehr, care în prezent conduce divizia Customer Development pentru Unilever, în Europa, a fost numit CCO (Chief Customer Officer) și îi va succeda în funcție lui Alex von Behr, care se va pensiona pe 30 iunie 2016. Gerald își va păstra și funcția de EVP Europe Customer Development Unilever.

Gerald Kuehr a jucat un rol important în lansarea programului Net Revenue Management (NRM), unul dintre pilonii de creștere ai Unilever, iar acum își va demonstra talentul din noul său rol. Kuehr va face parte atât din echipa europeană, cât și din echipa globală de conducere, ceea ce îi va oferi posibilitatea de a crea structuri, procese și metode de lucru mai rapide, simple și integrate.

„În piața plină de provocări în care operăm este nevoie să fim din ce în ce mai orientați către consumatori și să fim pregătiți pentru o lume conectată. Mă interesează simplificarea modului de lucru din organizație și modul prin care putem integra componenta de e-commerce în interacțiunea dintre consumatori și canale de distribuție,” a declarat Gerald Kuehr.

Gerald-KuehrGerald Kuehr s-a născut în Austria și are un doctorat în Business Administration, specializarea Marketing and Controlling la universitatea din Linz, Austria. Gerald face parte din echipa Unilever din 2010, când s-a angajat cu funcția de EVP Europe Customer Development pe care o deține în prezent. Din această poziție este responsabil pentru creșterea business-ului Unilever din Europa și strategia de vânzări. De asemenea, coordonează divizia globală de înghețată pentru canalele Out-of-Home și echipele de Global Customer pentru Carrefour, Tesco, Casino, Auchan, Metro, Ahold și Lidl Europe.

Înainte de a lucra la Unilever, Gerald a fost Principal la Bain & Company Strategy Consulting (Germania) pentru doi ani. Din această funcție, a fost membru al diviziei europene de FMCG & Retail cu accent pe vânzări, marketing și organizație. Gerald și-a început cariera ca Brand Manager la Procter & Gamble în Austria în 1994. S-a mutat în Germania în 1996 pentru a-și continua cariera în marketing înainte de a fi numit Senior Account Manager. În 2002, a devenit membru al echipei de vânzări pentru D-A-CH (Germania, Austria și Elveția), responsabil pentru canelele de discount și retaileri independenți. Din 2004, Gerarld a fost promovat în funcția de Managing Director P&G Austria și membru în board-ul D-A-CH.

Gerald este membru al European Brands Association (AIM).

Totodată, Henry Schirmer a fost numit în funcția de Vice-Președinte Financiar al Unilever Europa (EVP Finance Unilever Europe). El o înlocuiește pe Gijsbert de Zoeten, care va fi responsabilă de programul global al Unilever, Zero Based Budgeting. Schirmer și-a început cariera în 1990, ca management trainee pentru Unilever, având ulterior diferite roluri, atât în Unilever, cât și în afara companiei. Ultima poziție pe care a deținut-o a fost cea de Vice-Președinte Financiar al Unilever pentru regiunea Americii de Nord între 2012 și 2016.

Henry Schirmer și-a început cariera la Unilever în 1990, în Germania, apoi s-a mutat la Elida Gibbs în 1992, unde a avut atribuții în domeniile Financiar și IT. În 1996 s-a relocat în Olanda, unde a lucrat pentru o companie chimică din Maastricht, numită Crosfield. În 1998 s-a întors în Unilever ca Director al Departamentului de Servicii Operaționale și Control al Langnese Iglo (Algida), Germania. A deținut ulterior mai multe poziții în cadrul companiei, precum cea de Director al Departamentului de Preluări și Achiziții la sediul central al Unilever (2001). În 2005 a preluat funcția de Vice-Președinte Financiar pentru Walls & Birds Eye UK și a devenit Chief Financial Officer și membru executiv al board-ului pentru Birds Eye Iglo Group în 2006. S-a întors în compania Unilever pentru a prelua funcția de Vice-Președinte Financiar pentru regiunea DACH.

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53,3 miliarde  de euro în 2015. Peste jumătate (58%) din resursele companiei sunt îndreptate către pietele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum și Axe.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button