BusinessMarketing & AdvertisingTravelTrends

Noua campanie globală a Accor ”Unveil the World”, celebrează revenirea călătoriilor de leisure și a vacanțelor peste hotare

Accor, lider mondial în domeniul ospitalității, anunță cu entuziasm noua sa campanie “Unveil the World” – o celebrare a revenirii călătoriilor, a verii ce se apropie și a satisfacției pe care o oferă o ședere excelentă la hotel. Odată cu relaxarea restricțiilor de călătorie pentru multe destinații din întreaga lume și pe fondul unei dorințe puternice și îndelung amânate în rândul turiștilor, campania este un semn al încrederii Accor în revenirea călătoriilor, și consolidează, în același timp, focusul companiei pe segmentul de leisure. 

“Hotelurile și resorturile noastre sunt pregătite să-și întâmpine din nou oaspeții. Acestea au implementat cu succes protocoalele noastre de curățenie și igienă ALLSAFE, care depășesc exigențele locale și naționale. Acest lucru ar trebui să ofere încredere oaspeților noștri, deoarece hotelurile noastre se numără printre cele mai sigure destinații pentru oricine intenționază să își reia călătoriile de afaceri sau de plăcere. Mai mult decât atât, oferim tarife flexibile și posibilitatea de anulare last-minute pe platforma all.com, astfel încât oaspeții noștri să își poată planifica vacanța fără nicio grijă. Echipele noastre lucrează neîntrerupt pentru a se asigura că pot oferi tuturor sejurul mult visat, vara aceasta,” a declarat Patrick Mendes, Chief Commercial Officer, responsabil cu Vânzări, Marketing, Distribuție și Loialitate.

“Unveil the World”, campanie care a debutat prin intermediul unui scurtmetraj ce inspiră călătorii să redescopere locuri și experiențe uimitoare care să ofere frumusețe, profunzime și sens vieții lor, va fi lansată prin ALL – Accor Live Limitless, un program de loialitate și stil de viață care înglobează recompense, servicii și experiențe în întregul portofoliu de branduri al Accor.

Steven Taylor, Director Marketing Accor, afirmă: “În ultimul an, am văzut pe rețelele de socializare cât de mult le-au lipsit tuturor călătoriile și ocazia de a experimenta lucrurile pe care le iubesc. Oamenii din întreaga lume au trecut printr-o perioadă incredibil de grea și este responsabilitatea noastră să le inspirăm energie, pozitivism, magie și siguranță. Lumea are nevoie de simboluri de optimism pentru a-și ridica moralul și sperăm sincer că oamenii vor avea în curând șansa de a se bucura de binemeritatele vacanțe.”

Celebrități care inspiră

Dansatorul și coregraful american Lil Buck este protagonistul noii campanii Accor și dezvăluie lobby-ul unul hotel pregătit să își întâmpine din nou oaspeții. Lil Buck a declarat: “Îți arătăm, în felul nostru artistic, că vei putea îți redescoperi lumea și să te bucuri din nou de ea. Vara asta, asigură-te că îți vei oferi ocazia de a te distra, de a prinde aripi, de a merge acolo unde ți-ai dorit dintotdeauna să călătorești, du-te în locurile la care ai visat mereu, pentru că nu știm niciodată când vom fi nevoiți să rămânem din nou, blocați în case.”

De asemenea, campania este reprezentată și de excentrica și fascinanta Dominique Mirambeau, celebrul model francez al anilor ’70, muză pentru artiști precum Salvador Dali, Moebius și Nicki de Saint-Phalle. Miss Mirambeau a spus: “Cu toții avem un loc special inimilor noastre în care călătorim, pentru a găsi confort. Uneori este terapeutic să vizitezi și să te bucuri sincer de acele locuri. Sunt bucuroasă și onorată să transmit acest mesaj inspirațional și energie pozitivă oamenilor din toată lumea.”

Pasiunea pentru călătorii

Conform cercetărilor realizate de Accor, este probabil ca 65% dintre respondenții din întreaga lume să planifice o călătorie de leisure în următoarele luni. Drumețiile, mesele în aer liber, experiențele culturale și evadările din oraș se află pe lista de priorități a excursiilor planificate – arii de interes pe care campania Accor ”Unveil the World” le încurajează prin oferte speciale, noi beneficii în programul de loialitate și rezervări flexibile.

Clienții caută, de asemenea, prețuri flexibile, ușurința de a rezerva online și protocoale de sănătate și siguranță care să le inspire încredere, pe care hotelurile Accor le oferă sub umbrela etichetei de igienă și curățenie a grupului, ALLSAFE.

“Accor a depus eforturi semnificative pentru a stabili practici de referință pentru industrie în acele domenii pe care oaspeții noștri le-au identificat ca fiind prioritare atunci când își fac planuri ca să iasă și să experimenteze lumea din nou. a completat Taylor. “Așteptăm cu entuziasm revenirea oaspeților, ca să îi primim cu încredere și în siguranță, să le oferim confortul ospitalității pe care și-l doresc și experiențele la care au visat să se reîntoarcă.”

 FILM & CREAȚIE – CAST & CREDITE:

  • Concept și direcție creativă: Studio 66
  • Regizor: Manu Cossu
  • Producție: Iconoclast
  • Fotograf: Antoine Harinthe
  • Stilist: Aurora Sansone
  • Hairstyling: Gabriele Trezzi
  • Machiaj: Cosetta Giorgetti
  • Modele: Lil Buck, Dominique Mirambeau, Mao Xiaoxing
  • Scenografie: Emma Rauch

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button