BusinessCompanii

New Kopel Group: 20% crestere a business-ului in prima jumatate a anului 2016

New Kopel Group, unul dintre cele mai mari Grupuri auto din Romania, care furnizeaza pietei locale servicii de tip “one stop shop” , a inchis prima jumatate a anului cu rezultate pozitive printr-o crestere cu 20% a activitatii la nivelul tuturor diviziilor sale. Valoarea totala a investiei se ridica la aproximativ 9 milioane de Euro, in crestere cu 40% fata de perioada smilara a anului 2015. Pentru prima jumatate a anului, cifra de afaceri inregistrata a insemnat 15 millioane de Euro.

Pentru New Kopel Group, primele 6 luni ale anului 2016 au insemnat un context de business favorabil sustinut si de ritmul cresterii pietei. Flota SIXT New Kopel Operational Leasing a crescut cu 23% in vreme ce SIXT Rent a Car si-a dublat aproape flota, in ultimii doi ani, ajungand la 800 de masini.

“Asa cum anuntam la inceputul anului, 2016 este unul efervescent. Am demarat cu motoarele turate si vom continua sa mentinem acest ritm. Ne-am stabilit un target pe 3 ani care vizeaza atingerea unei flote de 4.000 de masini, pana la finalul anului 2017, care sa acopere zona de rent a car, leasing operational si management de flote. Vom continua sa ne concentram pe IMM-uri, pe companiile de tip Start-up si pe cresterea cotei de piata a segmentului de leasing operational. In zona de rent a car, obiectivul nostru este sa ne pastram evolutia pe care compania noastra a avut-o in 2015 si sa ne marim flota SIXT Rent a Car. Suntem ca un centru comercial unde clientul poate alege din paleta larga de servicii, in functie de nevoile lui specifice. In acest moment, aproape 80% dintre clientii nostri acceseaza cel putin 4 dintre diviziile noastre simultan.”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group.

Cu o cifra de afaceri de 15 milioane de Euro in primele sase luni ale anului si o cifra de afaceri estimata de aproximativ 30 de milioane de Euro, la finalul anului 2016, New Kopel Group are obiective ambitioase pentru acest final de an, fiind in plin proces de extindere a flotei conform targetului.

Grupul are un target de vanzari de minim 1.500 de masini noi si rulate. In primul semestru al anului, activitatea din showroom-ul Union Motors a crescut cu 54.5% in vreme ce activitatea din service-ul Union Motors, unul dintre cele mai mari din Romania, s-a intensificat si ea cu 20%. De asemenea, portofoliul de clienti de leasing operational a crescut cu 19%.

Dezvoltarea unei echipe eficiente, capabila sa asimileze schimbarea intr-un mod creativ este, de asemenea, o parte importanta a strategiei de Grup. Compania si-a crescut echipa cu 3% si intentioneaza sa isi mareasca numarul de angajati cu 5 – 10%, pana la finalul anului 2016. New Kopel Group are acum 140 de angajati permanenti, fara a include aici subcontractorii si colaboratorii.

In ultimii 2 ani, am creat o echipa execeptionala. Oamenii nostri sunt inteligenti, motivati, determinati, profesionisti si lucreaza foarte bine in echipa. Am incredere absoluta ca ei sunt cei care vor conduce Grupul spre oportunitati si pe drumul potrivit.”, declara Hezi Shayb CEO New Kopel Group

Pe termen lung, cautam oportunitati pentru extinderea liniilor de business in Romania si vom face din acest obiectiv unul pe termen lung. Astfel ca suntem interesati de companii sinergice cu Grupul, unde putem veni cu valoare adaugata. Piata imobiliara este una cu potential pentru noi si aici am inceput sa fim atenti la oportunitati.”, a adaugat Hezi Shayb

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button