GadgetSmartphone

Momobi derulează campania de comunicare pentru M-conect

m-conectAgenţia specializată în aplicaţii, campanii online, mobile şi strategii social media Momobi derulează campania de comunicare pentru M-conect, aplicația de mobile banking a Credit Agricole Bank România. Aplicația a fost construită conform cerințelor clienților și ale angajaților Credit Agricole, pentru a oferi o experiență autentică și completă.

Având ca punct de plecare sloganul “Banca pentru tine”, reprezentanții agenției Momobi au implicat clienții băncii, cât și angajații acesteia, în crearea m-conect, aplicația de mobile banking ce îmbunătățește relația lor cu banca. Prin accesarea website-ului www.bancapentrutine.ro și pagina oficială de Facebook a Credit Agricole, clienții și angajații au fost cei care și-au exprimat opinia și dorințele în ceea ce privește folosirea unei aplicații mobile prietenoase și utile.

Campania s-a desfășurat pe pagina oficială de Facebook, cât și pe website-ul companiei, prin care s-a dorit să se formeze o echipă de 10.000 de consultanți ce promovează un stil de viață mobil. Pentru a putea beneficia de o experiență personalizată, participanții s-au înregistrat pe website-ul www.bancapentrutine.ro cu profilul personal de LinkedIn.

Conform informațiilor existente pe profilul de LinkedIn al participantului, au fost generate o serie de întrebări, ale căror răspunsuri au servit drept puncte de plecare în construirea caracteristicilor de bază ale aplicației: efectuarea de tranzacții rapide în lei sau valută, posibilitatea de verificare a soldului conturilor curente, vizualizarea istoricului tranzacțiilor efectuate și oportunitatea de schimburi valutare. Activarea aplicației mobile m-conect poate fi făcută direct din meniul principal al serviciului de internet banking al băncii, i-conect.

“Provocarea în a lucra la acest proiect a constat în primul rând în utilizarea LinkedIn ca și prima rețea socială de comunicare. Faptul că am extras informațiile din profilul fiecărui utilizator care intră pe www.bancapentrutine.ro, întrebările personalizate și cunoașterea targetului căruia ne adresăm au fost două aspecte ce au făcut o reală diferență în modalitatea de comunicare și promovare a lansării mobile banking, m-conect”

Alina Pilă, Account Manager în cadrul Momobi

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button