MOL România susţine UNTOLD, pentru al treilea an consecutiv şi, în premieră, NEVERSEA MOL România susţine UNTOLD, pentru al treilea an consecutiv şi, în premieră, NEVERSEA
MOL România continuă seria de parteneriate cu evenimente culturale de renume, susținând pentru al treilea an consecutiv UNTOLD, unul dintre cele mai bune festivaluri... MOL România susţine UNTOLD, pentru al treilea an consecutiv şi, în premieră, NEVERSEA

MOL România continuă seria de parteneriate cu evenimente culturale de renume, susținând pentru al treilea an consecutiv UNTOLD, unul dintre cele mai bune festivaluri de muzică din Europa şi, în premieră în acest an, NEVERSEA, cel mai mare festival pe plajă din România, la malul Mării Negre. 

În timp ce parteneriatul cu Neversea este la prima ediție, colaborarea cu Untold a ajuns la cel de-al treilea an consecutiv, ceea ce transformă MOL România într-un partener de tradiție al acestui eveniment muzical devenit un fenomen al muzicii, atât pe plan intern cât şi internațional.

MOL România a devenit deja un susținător recunoscut al fenomenelor culturale, fie că vorbim despre teatru, film sau muzică. În mod special, însă, susținerea unor evenimente vibrante, pline de energie, precum UNTOLD și Neversea completează profilul nostru de partener tradițional al celor aflați în mișcare. Pe viitor, MOL România își propune să sprijine în continuare evenimentele culturale importante din peisajul autohton, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Manager MOL România.

Neversea este cel mai mare festival de muzică de la malul Mării Negre, se desfășoară pe plaja Modern din Constanța şi a ajuns la treia ediţie în acest an. Evenimentul va avea loc în perioada 4-7 iulie şi va reuni peste 200.000 de oameni care îşi vor putea admira artiștii preferați pe una dintre cele cinci scene special amenajate.

La rândul său, UNTOLD – festivalul găzduit la Cluj-Napoca – a devenit deja un fenomen internaţional, faima sa depășind demult granițele României. Ajuns la a cincea ediție, UNTOLD se va desfășura anul acesta între 1 și 4 august, în prezența câtorva sute de mii de tineri. Anul trecut, 355.000 de  persoane au participat la Untold în cele patru zile de festival, acesta fiind numărul maxim de spectatori înregistrat până în prezent.

În cadrul ambelor evenimente, MOL România va fi alături de festivalieri, aceştia fiind aşteptaţi la punctele MOL Fresh Corner pentru a savura un hot-dog Fresh Corner, “vedeta” festivalului, o cafea Fresh Corner cu înghețată sau smoothie-uri delicioase. De asemenea, în drum spre UNTOLD sau NEVERSEA şi la final de festival, participanţii se vor putea bucura de un plus de energie, cu o delicioasă cafea Fresh Corner sau cu o băutură răcoritoare, în staţiile MOL Fresh Corner de pe traseul către festival. La fel ca anul trecut, MOL şi UNTOLD pregătesc o ediție limitată a cardului MultiBonus de festival, cu un vizual inedit, inspirat din conceptul de festival şi care va oferi reduceri în staţiile MOL, precum şi la produsele promoţionale UNTOLD. Cardul va fi distribuit în luna august în cadrul festivalului de la Cluj-Napoca şi în staţiile MOL.

În mod special în acest an, MOL România și partenerul său Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vor prezenta publicului de la festival o activitate inedită, în premieră pentru Muzeu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: