BusinessHR & Jobs

METRO, parteneriat cu ASE și École Hôtelière de Lausanne pentru un program de studii postuniversitare

METRO Cash & Carry România, Academia de Studii Economice din București și École Hôtelière de Lausanne vor fi parteneri în cadrul programului de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității (Strategic Hospitality Management). Programul a fost organizat de către Academia de Studii Economice din București (ASE București) împreună cu Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL).

Parteneriatul dezvoltat de METRO Cash & Carry România împreună cu ASE București și École Hôtelière de Lausanne are ca scop educarea și formarea în domeniul HoReCa și evidențiază implicarea activă a METRO în dezvoltarea unor inițiative care să vină în sprijinul clienților săi profesioniști.

Programul de studii postuniversitare Managementul Strategic al Ospitalității dezvoltat de către ASE București și École Hôtelière de Lausanne (Elveția), cea mai prestigioasă școală din lume în domeniul turismului și ospitalității, urmărește să ofere cunoștințele teoretice și practice, dar și instrumentele necesare consolidării abilităților în domeniul HoReCa.

Acesta este realizat după un curriculum de ultimă oră, care cuprinde informații despre tendințele și provocările industriei, strategiile de management, managementul operațiunilor specifice, dezvoltarea planului de afaceri și metodele de implementare a acestuia, managementul performanței și al crizelor. Lectori ASE și experți din industria HoReCa din România, dar și specialiști ai École Hôtelière de Lausanne vor oferi participanților o mai bună înțelegere a modului în care pot gestiona cu succes operațiunile din domeniul ospitalității.

Programul este disponibil pentru circa 20 de cursanți care au absolvit o formă de învățământ superior și au minimum 2 ani de experiență relevantă în câmpul muncii. Acesta se desfășoară pe o perioadă de 36 zile (198 ore) în intervalul septembrie 2017 – martie 2018 și este structurat în șapte module, oferind 27 de credite ECTS (Sistemul European de Credite Transferabile). Totodată, absolvenții programului de studii postuniversitare vor primi un certificat de atestare a competențelor profesionale, recunoscut de Ministerul Educației Naționale din România și un certificat de educație executivă eliberat de École Hôtelière de Lausanne.

În cadrul colaborării, METRO Cash & Carry România va susține activitățile științifice din cadrul programului, punând la dispoziție Academia de Gastronomie METRO, din magazinul METRO Militari, pentru organizarea unor serii de module aplicative și a unor cursuri susținute de profesori din cadrul ASE București și specialiști ai École Hôtelière de Lausanne, și organizate cu sprijinul asociațiilor profesionale din industria HoReCa. METRO Cash & Carry România promovează programul Managementul Strategic al Ospitalității şi în rândul clienților săi.

„Prin intermediul acestui program arătăm susţinerea pentru inițiativele educaționale dezvoltate în domeniul HoReCa. Alături de doi parteneri cu prestigiu, ASE București și École Hôtelière de Lausanne, ne-am propus să fim mai aproape de clienții noștri și să venim în întâmpinarea nevoilor acestora, oferind sprijin pentru formarea unor generații de profesioniști în domeniul HoReCa. Acesta a fost motivul pentru care am lansat, în 2008, primul program de pregătire și formare continuă în cadrul Academiei de Gastronomie METRO și este motivul pentru care considerăm că METRO poate aduce beneficii suplimentare programului de Management Strategic al Ospitalității.”, a declarat Valentin Păuna, Director Resurse Umane METRO Cash & Carry România.

METRO și École Hôtelière de Lausanne au încheiat un parteneriat la nivel global în 2016, prin fondarea METRO Chair of Innovation, cu obiectivul de a analiza provocările și potențialul de digitalizare a industriei ospitalităţii. METRO Chair of Innovation realizează studii de piață periodice și acționează ca principal promotor al beneficiilor digitalizării.

Academia de Gastronomie METRO a fost înființată în 2008 și reprezintă cel mai performant centru de acest gen din  România. În cadrul acesteia,  clienții METRO din domeniul ospitalier pot primi consultanță gastronomică și pot beneficia de aproximativ 100 tipuri de cursuri susținute de specialiștii METRO. Până în prezent, Academia a reușit să pregătească peste 7.500 de cursanți, provenind de la peste 1.500 clienți profesionişti METRO.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button