McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry special create pentru festivalul UNTOLD McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry special create pentru festivalul UNTOLD
McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry Luna și McFlurry Mystic special create pentru fanii UNTOLD. Cele două noi arome vor fi disponibile atât în cadrul... McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry special create pentru festivalul UNTOLD

McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry Luna și McFlurry Mystic special create pentru fanii UNTOLD. Cele două noi arome vor fi disponibile atât în cadrul festivalului, cât și în restaurantele McDonald’s din țară, în perioada 10 iunie – 30 septembrie 2022.

McDonald’s în România s-a alăturat festivalului UNTOLD în calitate de partener al celei de-a șaptea ediții a festivalului, care va avea loc în perioada 04-07 august 2022. Pentru a marca debutul colaborării, McDonald’s lansează în premieră două noi arome ale înghețatei McFlurry dezvoltate pe tema festivalului, intensificând atmosfera UNTOLD cu McFlurry Luna și McFlurry Mystic.

McFlurry Luna surprinde prin gustul înghețatei de vanilie, combinat cu un topping special gianduja, ideal creat pentru cei care preferă o textură cremoasă și o aromă intensă, în timp ce McFlurry Mystic este potrivită pentru cei care vor să simtă o aromă puternică de tiramisu într-o combinație răcoritoare, cu înghețată de vanilie.

„Înghețatele McFlurry, în ambalaj dedicat UNTOLD, reprezintă primele produse realizate în colaborare cu un astfel de eveniment, motiv pentru care McDonald’s a dezvoltat două rețete cu un gust intens, asemenea vibe-ului UNTOLD, pentru a-i surprinde pe festivalieri”, a menționat Irina Angelescu, Director Marketing Premier Restaurants România.

„Acest parteneriat între UNTOLD și McDonald’s vine cu foarte multe inovații pentru industria de evenimente și sponsorship din România iar cei mai câștigați vor fi consumatorii și fanii celor două brand-uri. Ne bucurăm să punem bazele acestui parteneriat solid, construit cu viziune și creativitate’’, a declarat Bogdan Rădulescu, HEAD of Sponsorship UNTOLD Universe.

McDonald’s își dorește să transpună atmosfera de festival pe întreaga perioadă a verii, astfel că noile arome vor fi disponibile nu doar în cadrul festivalului, ci și în toate restaurantele McDonald’s din țară, în perioada 10 iunie – 30 septembrie 2022.

Totodată, compania vine cu multe alte surprize care vor putea fi descoperite în zona de festival, dar și în aplicația de mobil – McDonald’s,  pe perioada UNTOLD.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: