BusinessMarketing & Advertising

MAPEI încurajează construcțiile de calitate prin campania națională “Ești ceea ce construiești”

MAPEI România a lansat începând cu luna mai a.c. campania națională “Ești ceea ce construiești”, prin care vizează asocierea brandului italienesc premium cu pasiunea pentru construcții și lucrările de calitate, făcute să dureze. Printr-o comunicare întegrată de marketing și PR, realizată cu ajutorul agențiilor de comunicare Armada și More than Pub, liderul mondial în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții țintește în România nu doar accelerarea vânzărilor ci și consolidarea unei identități de brand echivalentă cu performanța și calitatea superioară a produselor sale.

Între a cunoaște și a conștientiza diferența dintre produsele universale bune la orice și produsele specializate, este aparent o distanță foarte mică. În fapt este distanța dintre o lucrare care durează 2-3 ani, după care are nevoie de reparații, și o lucrare făcută să reziste zeci de ani. Asta ne dorim să înțeleagă publicul din campania noastră, alături de faptul că proiectele de construcție, renovare sau amenajare vorbesc despre personalitatea celui care le întreprinde. Prin urmare mesajul ‘Ești ceea ce construiești’ poate fi continuat cu ‘iar ceea ce construiești te reprezintă’.

Silviu MinciuNu e doar o campanie de influențare a deciziei de cumpărare, este linia pe care brandul merge în relația cu consumatorul – bazată pe respect, încredere și garanția lucrului bine făcut. Este important să realizăm că fiecare dintre noi are posibilitatea, pe o piață concurențială, să își fixeze propriile standarde. Fie că vorbim de proiecte de construcții industriale sau rezidenţiale, MAPEI România spune nu compromisurilor în fața calității și susține prin produse premium lucrările trainice, proiectele cu care să te mândrești. Intenția noastră este aceea de a promova într-o manieră creativă proiectele durabile, inteligente, făcute cu pasiune și pricepere și suntem convinși că mulți români se vor identifica cu mesajul nostru.” a declarat Silviu Minciu, Director Marketing MAPEI România.

Campania de comunicare se desfășoară la nivel național și integrează atât mediile de comunicare online, cât și offline – TV, print și outdoor. “Ne aflăm deja în al doilea an de colaborare cu MAPEI România și ne bucurăm că avem ocazia să lucrăm pe un astfel de proiect în care am pus mult suflet și toată priceperea noastră. Conceptul creativ al campaniei Ești ceea ce construiești are la bază dorința de a aduce în prim-plan viziunea brandului pe piața pe care activează și importanța calității și a durabilității materialelor în proiectele de construcții. În plus, venim cu o segmentare a targetului (meseriași, arhitecți și beneficiari) care ne permite să atingem publicurile țintă într-un mod cât mai natural, în mediile lor de activitate. Campania este una integrată, comunicarea outdoor fiind susținută printr-un spot TV și proiecte speciale dezvoltate în parteneriat cu Discovery Channel. Totodată, campania este vizibilă în presa de specialitate și mediul online prin web banners clasice și animate, precum și printr-o prezență activă în social media.” a declarat Tiberiu Tuluca, Director General Armada.

Campania recent demarată va fi completată printr-o comunicare integrată de PR de către agenția de marketing public relations More than Pub. “Ne bucură faptul că MAPEI România pune preț pe rolul mass media în comunicarea și informarea publicurilor ţintă, tocmai de aceea ne dorim ca, dincolo de contactul direct cu produsele, românii să cunoască poveștile de succes, profesionalismul din spatele reușitei, dar mai ales dedicația pentru calitate și respectarea promisiunilor, ca în timp să se producă și o schimbare la nivel de mentalitate.” este de părere Mihaela Petrovan, Director General More than Pub. 

MAPEI este unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de adezivi și produse chimice pentru construcții, cu peste 20.000 de tone de produse livrate zilnic. Înființat in 1937 în Milano-Italia, grupul cuprinde astăzi 68 de fabrici în 32 țări din întreaga lume și 8.500 de angajați. Compania înregistrează o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro și investește anual 5% din venituri în cele 18 Centre de Cercetare-Dezvoltare, în care lucreaza 900 specialiști. Bazele filialei românești au fost puse în 2006 prin înființarea MAPEI România, ca parte din strategia de internaționalizare a grupului. Portofoliul MAPEI România cuprinde peste 300 produse, iar la nivel de business înregistrează o cifră de afaceri de peste 10 milioane Euro.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button