Going OutLife&Style

Lionel Messi a devenit ambasador

Gillette conferinta Messi_2Gillette, cel mai cunoscut brand de îngriijire personală masculină din lume, a anunțat ieri, 2 februarie 2014, la Barcelona, că Lionel “Leo” Messi este noua imagine globală pentru următoarea campanie internaţională.

Gillette a devenit de asemenea  partener al Fundației Leo Messi pentru a-i susţine misiunea. Prin parteneriatul cu Gillette pentru noua campanie a brandului – Inner Steel – Messi va arăta că jucătorii și fanii au nevoie de putere mentală și pasiune pentru a-și conduce echipele spre victorie și pentru a susține culorile naționale.

Gillette definește Inner Steel ca fiind puterea mentală și determinarea de a câștiga. Curajul de a merge mai departe și de a evolua până la cel mai bun nivel reprezintă esența istoriei brandului și inspirația pentru inovație și superioritatea produselor. De aceea, împreună cu ambasadorul Messi, Gillette a lansat un parteneriat local cu jucători de elită din întreaga lume, printre care Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Germania) , “Oscar”, “Paulinho” și “Lucas” (Brazilia), “Chicharito” (Mexic),  “Falcao”  (Columbia), SergioKun” Aguero (Argentina), Juan Arango (Venezuela), Alexis Sanchez (Chile), Shinji Kagawa (Japonia), Ki Sung-Yeung (Coreea de Sud) și “Jucătorul SecoluluiPele (Brazilia),  precum și cu echipe naționale de top printre care Spania, Argentina, Brazilia, Italia, Mexic, Venezuela și  Chile[i].

Pentru a marca lansarea, Messi se prezintă ca un adevărat învingător în Trading Places (#InnerSteel), un film în care îl are alături pe Roger Federer. Filmul îi prezintă pe Messi și pe Federer într-un vestiar, împreună pentru prima oară, transpuși din realitate în virtual. Cei doi experimentează competiții diferite și se confruntă cu provocările lor interioare din Inner Steel. Filmul poate fi vizionat pe Youtube.com/GilletteLA sau direct aici.

Gillette conferinta MessiMessi vorbeşte despre parteneriatul cu Gillette:

De-a lungul carierei mele am fost foarte norocos pe teren; dar știu că performanța  poate fi atinsă doar atunci când te dedici 100% și îți manifeşti puterea și  dorința de a da totul. Forța interioară se regăsește în orice bărbat.  

Este vorba despre angajamentul necondiționat și susținerea echipei sau țării indiferent de ce s-ar întâmpla. Gillette este un brand care împărtășește determinarea și decizia mea de a încerca să fiu cel mai bun și știu că împreună le putem arăta bărbaților de pretutindeni că performanța vine atunci când activezi forța interioară.

Președintele Gillette, Patrice Louvet a adăugat : ”De-a lungul timpului, am depus eforturi pentru a crea cele mai subțiri lame. Credem că succesul Gillette vine din interior, din forța interioară a brandului și credem că în toți bărbații se află acest imbold către succes, gata de a fi descoperit. Suntem onorați de acest parteneriat cu Lionel Messi și cu jucătorii  și echipele naţionale, această nouă inițiativă a companiei reprezentând totodată și o nouă eră a asocierii Gillette cu lumea fotbalului. Jucătorii și echipele de top sunt o sursă de inspirație pentru noi toți; aceaştia ne împing să atingem, la fel ca ei, potențialul maxim, luptândune să fim cei mai buni.”

Inspirați de acești ambasadori – jucători și echipe de fotbal de elită – prin campania Inner Steel, Gillette va încuraja fanii fotbalului din întreaga lume să arate și să împărtășească forța lor interioară și să susțină culorile națiunii lor, cerându-le bărbaților de pretutindeni să demonstreze că și ei, la fel ca Gillette, sunt Made From Steel, Driven by Their Colours.

Într-o perioadă  în care fotbaliștii internaţionali vor să își depășească limitele, Gillette își propune să aducă la lumină forța interioară a fanilor și să celebreze rolul pe care aceştia îl joacă în susţinerea echipelor către victorie. Campania Inner Steel  reîntărește promisiunea brandului Gillette de a da tot ce e mai bun pentru 800 milioane de bărbați în fiecare zi, aşa cum o face de peste 100 ani.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button