Librex anunta rezultatele pentru Black Friday: peste 30.000 de comenzi si incasari de 360.000 euro Librex anunta rezultatele pentru Black Friday: peste 30.000 de comenzi si incasari de 360.000 euro
Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte, a încheiat Black Friday 2020 cu încasări în valoare de 360.000 euro, susținând astfel... Librex anunta rezultatele pentru Black Friday: peste 30.000 de comenzi si incasari de 360.000 euro

Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte, a încheiat Black Friday 2020 cu încasări în valoare de 360.000 euro, susținând astfel obiectivul pentru finalul de an, afaceri de 1,7 mil euro.

Rezultatele pozitive se datorează în primul rând reducerilor reale de până la 95%, în valoare de 255.000 euro și eliminării taxei de transport. De exemplu, pachetul Made in Sweden, unul dintre titlurile în reducerea menționată, a fost epuizat în doar două ore, la un tiraj de 500 de exemplare. Setul de două volume a fost, de asmenea, cel mai bine vândut dintre produse.

Cele peste 30.000 de comenzi au venit din București, cu o pondere de 35%, urmate de Cluj (7%), Iași (6%), Timiș (6%) și Brașov (5%). 60% dintre acestea au fost achitate cu card bancar.

Comparativ cu Black Friday 2019, numărul comenzilor a fost cu 507% mai mare, iar valoarea acestora cu 270%, susținând astfel creșterile exponențiale ale companiei din ultimii ani. Rata de conversie a crescut semnificativ comparativ cu Black Friday 2019, cu 64%.

Cea mai mare comandă a venit din localitatea Moroeni, județul Dâmbovița, în valoare de 5485 de lei, respectiv 164 de cărți. Valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 58 de lei, iar minutul de aur al campaniei a avut loc pe 13 noiembrie, în intervalul 07.31 – 07.32, cu 72 de comenzi.

În ceea ce privește traficul în site, acesta a crescut cu 220% comparativ cu Black Friday 2019, vârful atingându-se pe 13 noimebrie, cu 1500 de utilizatori simulan. 82% din valoarea traficului a venit de pe dispozitive mobile.

“Rezultatele de Black Friday sunt îmbucurătoare și în linie cu așteptările pentru acest an. A fost prima ediție în care am oferit transport gratuit la orice comandă, măsură inițiată încă de la declararea stării de urgență și, coroborat cu reducerile reale oferite, în valoare de 255.000 de euro, pot spune că a fost o campanie reușită și care validează încrederea și aprecierea clienților pentru produsele și serviciile pe care le oferim.”, Ionuț Radu, fondator Librex.

Fondat în 2010 din pasiune pentru cărți și cititori, Librex.ro este cea mai dinamică librarie online, 100% românească, cu o creștere spectaculoasă în ultimii ani și care își propune dublarea business-ului în fiecare an. Este singura librărie din România care oferă transport gratuit indiferent de valoarea comenzii, oriunde în țară.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: