Marketing & Advertising

Lavazza relansează Qualità Oro

Producătorul de cafea din Torino lansează noua gamă Qualità Oro în magazinele românești. Lavazza anunță, totodată, încheierea unui parteneriat strategic cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție, printr-un eveniment special la București. Noile produse surprind esența gustului sofisticat și emblematic italian.

Creat prima oară în 1956 și transmis din tată în fiu de peste 60 de ani, gustul Qualità Oro este ideal pentru iubitorii cafelei italiene. Acesta reflectă perfect istoria Lavazza, precum și pasiunea sa pentru excelență și dorința de inovație atât de specifice mărcii. Astăzi, Lavazza Qualità Oro înseamnă simfonia perfectă a gustului într-o ceașcă. O combinație unică de diferite tipuri de boabe Arabica selectate dintre cele mai bune din America Centrală și de Sud, creând o aromă inconfundabilă cu note fructate și arome dulci braziliene.

Alături de prezentarea noii identități Qualità Oro, evenimentul a fost totodată ocazia ideală pentru a prezenta oficial noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL.

„Suntem foarte încântați să ne anunțăm colaborarea, în România, cu un partener stabil, care face lucrurile cu cel mai înalt grad profesionalism”, a declarat Riccardo Codognola, șeful Lavazza WCEMEA Marketing.  „România este o piață importantă și strategică pentru Lavazza, iar scopul nostru este să le oferim pasionaților de cafea de peste tot din lume o experiență italiană autentică, dându-le ocazia să savureze în fiecare ceașcă un amestec perfect de calitate, tradiție și inovație – întruchipat excepțional de Qualità Oro, produsul nostru emblematic pe care tocmai l-am relansat”, a adăugat Codognola.

„Suntem onorați să devenim parteneri cu Lavazza în România și ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că împărtășim aceleași valori cu Lavazza ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piață, investind în dezvoltarea și respectarea standardelor de înaltă calitate”, a spus Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL.

Din 1895, Lavazza a fost sinonim cu cafeaua italiană, iar în ultimii 120 ani, compania a contribuit la răspândirea culturii cafelei la nivel global. Produsele și valorile companiei continuă să fie apreciate de consumatorii români, adevărați cunoscători ai artei cafelei pentru care Lavazza este un brand iubit, cu produse de calitate și o experiență indiscutabilă.

Lavazza Qualità Oro – Simfonia Perfectă într-o ceașcă

Lavazza Qualità Oro reprezintă simfonia perfectă a cafelei din boabe prețioase Arabica, combinate elegant pentru a crea un blend unic. Este o simfonie inegalabilă, care își dezvăluie calitatea atunci când este degustată, dar și ascultată. Astfel s-a născut proiectul sonor exclusiv al simfoniei perfecte din ceașcă: Lavazza a colaborat cu Chiara Luzzana, o renumită compozitoare de origine italiană și designer de sunet. Pentru a surprinde adevărata esență a Qualità Oro, ea a urmat călătoria cafelei de la plantație până în ceașcă, înregistrând sunetele pe care le generează fiecare pas al producției de cafea. Acest proiect a dus la crearea unei piese simfonice ce reunește toate sunetele înregistrate: adevărata Simfonie a Qualità Oro.

Simfonia este formată din patru capitole muzicale diferite, fiecare indicând un anumit pas din procesul de producție a cafelei.

„Originea”: întrucât sursa Lavazza Qualità Oro se găsește în plantațiile din America Centrală și de Sud, Chiara Luzzana a pornit într-o călătorie încredibilă în Brazilia, în căutarea sunetelor plantelor, a foșnetului frunzelor și ale „șoaptelor” boabelor de cafea – sunete și note fermecătoare care definesc originea boabelor Arabica.

„Călătoria”: plecând din America de Sud, boabele de cafea călătoresc peste Oceanul Atlantic către portul italian Genova – o călătorie în decursului căreia Chiara a reușit să înregistreze sunetelele valurilor, ale vieții portului și ale sacilor de iută atunci când erau mutați.

„Blend-ul”: odată ajunse la fabrica Lavazza, boabele de cafea sunt colectate, verificate și curățate înainte de a intra în etapele de amestecare și prăjire – Chiara a surprins toate aceste sunete unice care definesc producția, însoțind cafeaua până la testul final, momentul în care este degustată de către experți.

„Extracția”: sunetele preparării finale a cafelei acasă, cu ajutorul unei cafetiere moka sau chemex, dau voie blend-ului să-și dovedească calitatea, printre sunetele lingurilor și ceștilor. Aceasta este experiența finală a simfoniei pure Qualità Oro.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button