BusinessInvestitii

KUMA vizează majorarea producţiei „innovation”

Monobloc KumaKuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi  Nordline, vizează creşterea producţiei de lavoare innovation (crearea bolului fără matriţă) în fabrica de la Băneşti, Prahova.

“Până în 2012 toate lavoarele create pe cerinţele clienţilor – gama Kuma Special – ţineau cont de unul dintre cele peste 75 de modele de bol puse la dispoziţie în nomenclatorul Kuma, însă, odată cu folosirea materialului Rector şi cu evoluţia în design, compania noastră a început să livreze lavoare cu design de bol/cuvă la cerere sub denumirea de innovation”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Potrivit afirmaţiilor sale, în acest moment producţia Kuma în fabrica de la Băneşti, Prahova, se ridică la aproximativ 50.000 de concepte anual, dintre acestea 40.0000 fiind lavoare pe comandă (atât Kuma Special cât şi Kuma Innovation).

„În prezent, aproximativ 80% din producţia Kuma este reprezentată de lavoarele personalizate, iar în cel mult 5 ani, procentul de lavoare innovation va creşte la cel puţin 10% din volumul de produse create la cerere”, a mai spus Camelia Olesen.

Spre deosebire de lavoarele concepute pe baza matriţelor Kuma, în cazul lavoarelor innovation realizate din materialul Rector nu doar dimensiunile blatului, ci şi designul în zona de cuvă pot fi personalizate în funcţie de dorinţele clientului.

„Concepte foarte interesant pe care Kuma le-a livrat spre pieţele europene sunt şi lavoarele de tip «jgheab», care dispun de o cuvă lungă şi de o zonă de scurgere mascată de o placă detaşabilă din acelaşi material sau, pentru piaţa din România, un lavoar special creat pentru a deservi două băi adiacente în acelaşi timp”, a mai adăugat reprezentanta companiei.

„Prima oară am livrat un concept 100% innovation în 2012, pentru dealerul nostru olandez, ulterior realizând comenzi punctuale şi pentru constructorul francez Bouygues, cât şi pentru piaţa internă. Deşi suntem încă la început de drum pe segmentul produselor de acest tip, fără matriţă, ne dorim ca în cel mai scurt timp să facem cunoscut acest concept atât în România, cât şi peste hotare”, a subliniat reprezentanta companiei.

Potrivit acesteia, ideea de a crea produsele la cerere a venit împreună cu folosirea noului material Rector – solid surface, singurul care se pretează la crearea unor lavoare unicat, acesta fiind, de asemenea, ideal şi pentru crearea blaturilor de bucătărie sau a altor suprafeţe care necesită proprietăţi superioare, întrucât aduce libertate în design şi oferă multiple posibilităţi de modelare.

“Unul dintre avantajele majore ale materialului Rector constă în posibilitatea de a crea concepte unitare, care încorporează atât funcţiunea bolului, cât şi pe cea a mobilierului”, a mai afirmat Camelia Olesen.

În ceea ce priveşte preferinţele românilor pentru lavoarele din Rector, peste 90% dintre aceştia aleg culoarea albă, restul optând pentru nuanţe deschise de crem, beige sau orange, în timp ce ţările nordice merg mai mult pe culori închise, chiar negru.

Pe lângă lavoare personalizate, Kuma România livrează şi plăci de duş speciale, cu dimensiuni şi forme deosebite. De asemenea, placările de perete din Rector, care vin în completarea plăcii de duş la nivel cu pardoseala, reprezintă un alt produs complet, cu un design unitar.

Când vine vorba de clienţii care investesc cel mai mult în conceptele personalizate, potrivit Cameliei Olesen, proiectele de tip rezidenţial, de birouri şi mall-urile sunt cele care optează cel mai des pentru astfel de produse.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button