

Ionuț Belei este marele câștigător al sezonului 8 Chefi la cuțite
Bucatariile lumiiLife&StyleMedia 17/12/2020 Marian Crăciun, Jurnalist 0

Chefi la cuțite și-a desemnat aseară câștigătorul sezonului cu numărul 8. Ionuț Belei din echipa lui chef Sorin Bontea este cel care a reușit să impresioneze juriu cu preparatele sale și să plece acasă cu mult râvnitul premiu.
A fost una dintre cele mai grele finale de până acum, după cum au mărturisit și cei trei chefi, cu un nivel de competiție nemaîntânit. Dish-urile pregătite de finaliști puteau fi servite cu ușurință în cele mai bune restaurante din lume.
„Pentru mine totul e un vis. Am venit la Chefi la cuțite pentru că îmi doream să mă pot întoarce în țară, să încep o viață aici. Îi mulțumesc lui chef Sorin Bontea pentru încrederea pe care a avut-o în mine și pentru șansa pe care mi-a acordat-o. Sunt extraordinar de fericit”, a declarat Ionut. „Ionuț e născut pentru bucătărie. Mi-am dat seama de asta încă din audiții, fapt ce m-a făcut să îi dau Cuțitul de Aur. Tot ce a făcut pe parcursul competiției a fost o confirmare a talentului extraordinar pe care îl are”, a declarat chef Sorin Bontea.
Finala Chefi la cuțite a sezonului 8 a obținut cifre record, cele mai mari de la lansarea show-ului, fiind lider detașat de audiență pe toate segmentele de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 38.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.3 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.
Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 12.5 puncte de rating si 29.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV a obținut 5.4 puncte de rating și 12.6 procente cotă de piață.
Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul întregului public din România cu o medie de 12.5 puncte de rating și o cotă de piață de 28.8%, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea a obținut o medie de 5.5 puncte de rating și 12.8 procente cotă de piață.
În minutul de aur al emisiunii, 22.00, peste 2.6 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.
Momentul în care Gina Pistol a anunțat marele câștigător, peste jumătate din publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani urmărea finala Chefi la cuțite. În minutul 23.56, show-ul a obținut la nivelul acestui segment de public o cotă de piață record de 52.2 procente.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 16 decembrie 2020 |
No comments so far.
Be first to leave comment below.