BusinessCompanii

ININ, în careul de ași din industria de software pentru centre de contact

inin_logoInteractive Intelligence (ININ), furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, a fost nominalizată printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului internaţional al companiei americane de consultanţă Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.

Raportul întocmit de Gartner, ce oferă o analiză a furnizorilor de pe piață pe baza capacității acestora de execuție și a complexității viziunii, este inclus și în newsletter-ul Interactive Intelligence Contact Center Automation.

Potrivit Gartner, liderii nominalizaţi în raportul Magic Quadrant sunt „furnizori cu o mare vizibilitate în piaţă, cu portofolii extinse de produse, care înregistrează cote de piaţă semnificative, care prezintă o acoperire geografică largă, cu o viziune clară asupra evoluţiei pieţei de profil şi cu o capacitate dovedită pentru livrarea de soluţii pentru centre de contact. Aceștia ocupă o poziție dominantă în piață, datorită portofoliului de produse, şi este de aşteptat ca pe viitor să continue să livreze soluţii de top. Liderii nu oferă neapărat cea mai bună soluție din gamă pentru fiecare cerință a clientului, însă, în general, oferă produse puternice, cu caracteristici excepționale. În plus, acești furnizori oferă soluții care prezintă un risc relativ redus de eșec în implementare.”

Interactive Intelligence a fost poziționată de Gartner printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact pentru al șaselea an consecutiv.

„Considerăm că plasarea noastră constantă printre liderii din industria de software pentru centre de contact se datorează faptului că suntem în permanență în căutarea inovațiilor din domeniul tehnologiei care să le ofere un plus de valoare clienților noștri. Astăzi, vedem următoarele inovații ca rezultat al utilizării sistemelor hibride și în cloud în moduri cu totul noi, cu scopul de a le oferi organizațiilor o viteză de implementare fără precedent, scalabilitate, fiabilitate și o funcționalitate unică pentru o implicare mai pozitivă a clienților”, a declarat Dr. Donald E. Brown, fondator și CEO al Interactive Intelligence.

În 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma all-in-one de soluţii software – Customer Interaction Center™ (CIC) – pentru a furniza aplicaţii multifuncţionale în defavoarea costurilor şi complexităţii date de infrastructura multipunct utilizată la vremea respectivă.

Platforma CIC, ce poate fi implementată atât la locație cât și în cloud, facilitează automatizarea centrelor de contact, oferă aplicaţii pentru comunicaţii integrate și automatizarea funcționalității proceselor de afaceri. Printre verticalele de business în care poate fi utilizată se numără serviciile financiare, asigurările, serviciile de colectare a debitelor și utilități.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button