Gemini Solutions, un grup de firme cu birouri în Silicon Valley și în România, va oferi consultanță pentru proiectele tehnologice ale Criteo, o companie care oferă soluții tehnologice de performance marketing.
„Echipa Gemini Solutions este familiarizată cu cele mai noi și mai inovatoare tehnologii datorită experienței dobândite alături de clienții din Silicon Valley. Avem unii dintre cei mai buni ingineri de software din România, lucrăm cu oameni care au multă experiență în industrie și suntem mândri că reușim să deprindem tehnologii avansate într-un timp foarte scurt. Din acest punct de vedere, parteneriatul cu Criteo își propune să atragă în echipa noastră cei mai buni ingineri de pe piața din România”, a declarat Șerban Țîr, CTO Gemini Solutions.
Astfel, inginerii români vor lucra la proiectele Criteo, una dintre cele mai mari companii din lume pe segmentul de performance marketing – compania are un portofoliu de 10.000 advertiseri la nivel global și relații directe cu 14.000 de publisheri -, tehnologiile folosite de aceștia fiind bazate pe concepte avansate de .NET, Java sau AngularJS pentru aplicații web, în timp ce, pentru proiecte de tip Big Data, fiind utilizate limbajele Scala, Hadoop, Storm, Finatra și Couchbase.
„Echipa managerială de la Criteo a avut deja numeroase experiențe de lucru cu companii de outsourcing, atât în Europa, cât și în Asia. În acest context, expertiza Gemini Solutions a făcut ca alegerea lor ca partener tehnologic pentru Criteo să fie una naturală. Echipa Gemini Solutions ne-a demonstrat de-a lungul timpului că poate mobiliza ingineri software de excepție într-un interval foarte scurt, oferindu-ne astfel flexibilitatea atât de necesară pentru a demara rapid proiecte noi sau pentru a crește altele deja existente”, declară Diarmuid Gill, Vice President Platforms R&D Criteo.
Gemini Solutions este o companie fondată în 2005 care s-a concentrat încă de la început pe atragerea de clienți de pe piețele internaționale.
Astăzi, profilul clienților din portofoliul Gemini Solutions variază de la companii multinaționale până la companii listate la bursă, dar și startup-uri. Cisco, Microsoft, Yummly, Xoom, IDEO, Scintera sau BlaBlaCar sunt doar câteva dintre companiile care au ales să lucreze cu Gemini Solutions de-a lungul timpului. În peste 10 ani, profitul companiei a crescut anual cu marje de 10% – 40%, cu excepția anului 2009 când, în contextul crizei financiare, ritmul a fost încetinit.
Echipa Gemini Solutions este formată exclusiv din ingineri software cu experiență, care se adaptează rapid de la o tehnologie la alta. În același timp, în interiorul companiei este încurajat spiritul antreprenorial, iar inginerii au un grad mare de autonomie.
„Inginerii români de software sunt foarte talentați, iar compania Criteo a fost încă de la început preocupată să își extindă aria de expertiză și specializare. De asemenea, când vine vorba despre R&D, diversitatea membrilor echipei de producție influențează pozitiv procesul de inovație. În acest sens, parteneriatul cu Gemini Solutions pune accent pe abilitățile echipei din România de a se adapta rapid la ritmul Criteo”, a a mai spus Diarmuid Gill.
În cei peste 10 ani de activitate ai Gemini Solutions, compania s-a concentrat pe recrutarea de ingineri software seniori. În contextul unei piețe de personal foarte dinamice în industria IT, Gemini Solutions a reușit să mențină un turnover constant de personal de sub 5%.
Gemini Solutions reprezintă un grup de companii care oferă servicii de consultanță în domeniul software, având sediul central în SUA și birouri de R&D în România, la București, Cluj-Napoca, Sibiu și Iași. Compania fondată în anul 2005 de către Theo Nissim și Florin Pârlea, are în prezent peste 100 de angajați. Departamentul de R&D își desfășoară activitatea integral în România, în timp ce în Silicon Valley există o echipă care se ocupă de vânzări și marketing.
Criteo (NASDAQ: CRTO) este o companie specializată în oferirea de soluții personalizate de performance marketing. Criteo oferă clienților săi un mod transparent de urmărire și optimizare a campaniilor desfășurate, cu focus către maximizarea ROI-ului. La finalul anului trecut, Criteo avea peste 1.800 de angajați și 27 de birouri în America, EMEA și Asia-Pacific.