BusinessCompaniiMarketing & Advertising

În 2021, BERGENBIER a derulat acțiuni de de ecologizare, curățenie și re-împădurire în zone din întreaga țară

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company – una dintre cele mai importante companii de pe piața berii din România- se alătură în luna septembrie a fiecărui an inițiativei globale “Our Imprint Month”, o lună în care angajații Molson Coors din întreaga lume iau parte la acțiuni de responsabilitate socială.

Pentru că „Toamna se numără prietenii”, pe 24 septembrie, , echipele de voluntari Bergenbier S.A. au desfășurat acțiuni de ecologizare și curățenie în zona Moara Vlăsiei și în jurul fabricii de la Ploiești, pentru a contribui la strângerea și reciclarea gunoaielor, deșeurilor, plasticului și a altor materiale ce nu sunt biodegradabile.

“Știm cu toții că pădurile și spațiile verzi din România sunt, din păcate, pline de tone deșeuri și gunoaie. Însă putem contribui la o schimbare în bine! În fiecare an, dorim să contribuim la efortul care trebuie realizat pentru a avea un aer mai curat și un viitor sustenabil. Ultimul raport de sustenabilitate publicat recent arată, de altfel, progresele obținute în realizarea obiectivelor noastre globale Our Beer Imprint 2025.”, a declarat Alexandra Barroso, Legal & Corporate Affairs Director, Bergenbier S.A.

După ce în 2020 a organizat a treia etapă a proiectului „Te răcorești și reîmpădurești!” – unul dintre cele mai ample proiecte de reîmpădurire organizat de către un berar –  Bergenbier S.A. a asigurat în acest an mentenanța celor 150.000 de puieți de brad. Cu ajutorul partenerilor și al Ocoalelor Silvice s-a asigurat îngrijirea tuturor copacilor plantați pe cei 370.000 de m2 împăduriți începând din 2018 în județele Alba, Maramureș, Hunedoara, Prahova, Cluj.

Compania Bergenbier S.A. este dedicată obiectivelor Our Beer Imprint 2025 de a contribui la protecția oamenilor, a mediului înconjurător și a comunităților: din noiembrie 2019,  Bergenbier S.A. nu a mai trimis la groapa de gunoi niciun fel de deșeu menajer și a continuat proiectele începute pentru protejarea resurselor și dezvoltarea unui viitor sustenabil. De asemenea, în anul 2020, compania a reușit să reducă cu mai mult de 10%, față de țintele asumate, consumul de apă în fabrica de la Ploiești și cu peste 5% consumul de energie, ceea ce a dus la o reducere cu 5% a emisiilor de carbon în 2020, comparativ cu 2019

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button