În perioada 22 – 24 iunie, Organizația Germană de Turism (DZT) organizează cel mai mare atelier de turism receptiv pentru Germania ca destinație turistică. Din cauza pandemiei cauzate de virusul Covid-19, Organizația Germană de Turism, consultându-se cu Asociaţia Turistică gazdă din Mecklenburg-West Pomerania (TMV), a decis să amâne organizarea fizică a târgului GTM pentru anul viitor, 2021.
Petra Hedorfer, președintele Consiliului de administrație al DZT, explică: „Anul acesta vom oferi GTM în formatul unui eveniment digital, cu scopul de a menține și aprofunda contactele importante pe care partenerii noștri din Germania le au cu clienții internaționali. Prin crearea acestui program de recuperare, trecem peste anul 2020 și ne pregătim pentru următorul eveniment GTM, care va avea loc fizic în anul 2021. “
Tobias Woitendorf, directorul TMV, a explicat în continuare: „Ne pregătim deja să găzduim cu plăcere managerii industriei turistice la GTM real care va avea loc la Mecklenburg-West Pomerania între 25 și 27 aprilie 2021. Pregătirile au început deja. Vom profita de GTM virtual din anul acesta pentru a prezenta și promova statul nostru federal în timpul webinarului despre destinații.”
Pe lângă întâlnirile live cu expozanții și clienții, care vor fi organizate printr-un instrument online stabilit, DZT integrează şi alte opțiuni de comunicare digitală, cum ar fi webinarele și accesul la conținuturi la cerere.
Taxa de participare la GTM virtual pentru ofertanții germani este, anul acesta, de 79 de euro. Agenții care s-au înscris deja la GTM vor fi contactați automat.
Pe parcursul celor 46 de ani de existență, GTM s-a dovedit a fi o platformă extrem de eficientă pentru crearea de contacte de afaceri și încheierea contractelor între peste 500 de manageri de cont cheie ai industriei turismului internațional și aproximativ 350 de ofertanţi germani. Participanții internaționali din peste 45 de țări organizează peste 20.000 de întâlniri live pe durata târgului.
Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania din însărcinarea/în numele Ministerului Federal al Economiei şi Energiei (BMWe) fiind promovată/susținută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG.
DZT dezvoltă şi comunică/susține strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania. În acest scop, DZT are 31 de reprezentanţe în diferite ţări.