FOREO este în TOP 3 brand-uri de îngrijire facială la nivel global FOREO este în TOP 3 brand-uri de îngrijire facială la nivel global
După sfârșitul anului 2020 cu o armată atotputernică de peste 20 de milioane de clienți și o creștere constantă a vânzărilor, brand-ul FOREO, expert... FOREO este în TOP 3 brand-uri de îngrijire facială la nivel global

După sfârșitul anului 2020 cu o armată atotputernică de peste 20 de milioane de clienți și o creștere constantă a vânzărilor, brand-ul FOREO, expert în tehnologie skin-tech, face mișcări pentru a domina încă o dată, deoarece experții de la Lookfantastic dezvăluie că brand-ul suedez se numără printre primele 3 cele mai populare mărci de îngrijire a pielii la nivel global.

Dispozitivele FOREO nu oferă doar rezultate vizibile încă de la primele utilizări, dar și ajută la îmbunătățirea sănătății tenului, asemenea tratamentelor realizate la salon. Economisești timp și bani în același timp deoarece cu ajutorul dispozitivului LUNA 3, tratamentele faciale le poți realiza chiar la tine acasă. O singură cheltuiala de câteva sute de lei poate părea prea mare la prima vedere. Pe termen lung, totuși, este o investiție, cu atât mai mult, nu împovărați mediul înconjurător cu deșeuri inutile produse de dispozitive sau baterii de calitate scăzută care sunt dăunătoare naturii. Spre deosebire de alte produse de curățare, nu este nevoie să înlocuiești niciodată capul periei.

Cercetarea e-tailer de frumusețe plasează FOREO pe locul 3 în clasamentul său „Cele mai populare mărci de îngrijire a pielii”, datorită 6.851.000 de căutări globale pe Google, lăsând în urmă binecunoscutele mărci cosmetice Eucerin și Pai, cu doar 5.618.000 și, respectiv, 4.900.000 de căutări.

„Deși suntem mândri că suntem plasați în primele 3 cele mai populare brand-uri de îngrijire a pielii din lume, acest lucru nu este o surpriză. FOREO este cunoscut pentru inovație și produse durabile de înaltă calitate, cu un dispozitiv FOREO vândut la fiecare 10 secunde, știm că oamenii recunosc o investiție excelentă. Prin acest ultim raport strălucitor FOREO dă startul oficial ‘deceniului tehnologiei de frumusețe’ și demonstrează că viitorul frumuseții se bazează cu siguranță pe – inovație și tehnologie ”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Fondat de vizionarul Filip Sedic, FOREO a recreat și remodelat peisajul industriei de frumusețe în ultimii 8 ani. Brandul este foarte bine cunoscut pentru produsul sau “erou” LUNA 3, ce realizează cel mai soft masaj de curățare al fetei din lume, precum și UFO 2,, dispozitivul complet de tratament facial, care a revoluționat rutina de îngrijire a pielii, incluzând încălzire, infuzie, hidratare, lumini LED, masaj și răcire într-un singur dispozitiv portabil drăguț. FOREO își continuă călătoria, împingând inovația, lansând recent BEAR, dispozitivul de tonifiere cu ajutorul microcurentului, dezvăluind încă o dată – nu există limite la ceea ce ne putem aștepta de la FOREO în anii următori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: