Flanco lansează, mâine, Black Friday! Flanco lansează, mâine, Black Friday!
Flanco se află la cea de-a 10-a ediție de Black Friday anul acesta, derulând sezonul de promoții în perioada 23 octombrie – 30 noiembrie.... Flanco lansează, mâine, Black Friday!

Flanco se află la cea de-a 10-a ediție de Black Friday anul acesta, derulând sezonul de promoții în perioada 23 octombrie – 30 noiembrie. Astfel, retailerul va oferi reduceri de până la 80% la peste 1 milion de produse, în cele 157 de magazine din 117 orașe din România, precum și online, pe www.flanco.ro.

„Ediția a 10-a de Black Friday este una cu totul diferită, nu numai pentru condițiile de piață cu totul neobișnuite, dar și pentru faptul că este o ediție aniversară”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. ”Anul acesta a schimbat mult comportamentul de cumpărare al consumatorilor și ne-a încurajat să venim cu idei și servicii noi, mai ales pe partea de logistică și livrare, în așa fel încât să ne asigurăm că produsele cumpărate ajung la clienți repede și în condiții de siguranță. Din martie până acum, și partenerii noștri de livrare au avut timp să-și redimensioneze echipele și să-și ajusteze soluțiile tehnice și logistice. Dar pentru că Black Friday se adaugă peste un business de livrare și așa foarte intens, și pentru că situația din țară se schimbă de la o săptămână la alta, am decis ca anul acesta să avem mai mult de o lună de Black Friday – pentru a da timp clienților să își achiziționeze orice produs, fără a fi nevoie să se grăbească în magazine sau pe site și fără a pune presiune pe livratori, într-o singură zi de reduceri.”

Pentru ediția Black Friday din acest an, Flanco va avea oferte deosebite în special la produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări și și-au demonstrat utilitatea în ultimele luni: astfel, aspiratoarele robot, best-sellerele anului 2020, vor avea reduceri de până la 50%, la fel și televizoarele. Smartphone-urile vor avea reduceri de până la 40%, atuomatele de cafea – 60%,  purificatoarele de aer – 45% și uscătoarele de rufe – 50%.

De asemenea, clienții vor avea posibilitatea să facă retur, dacă un produs nu va fi conform așteptărilor lor. Pentru a limita acest gen de situații, Flanco a lansat recent serviciul pick-up in store, care permite clienților să comande de pe site-ul flanco.ro și să selecteze orice magazin din rețeaua Flanco, în care doresc să fie livrat produsul. În magazin, clienții pot vedea și verifica produsele în magazin, înainte de a le ridica, astfel încât să se asigure că produsele comandate sunt ceea ce le trebuie.

„Livrarea comenzilor va fi eficientizată datorită serviciilor pe care le-am implementat în ultimele luni, și anume: livrarea la EasyBox, livrarea programată și ridicarea din magazin. Astfel, clienții vor avea, pe lângă cele două metode clasice, cumpărarea din magazin sau de pe site-ul flanco.ro, posibilitatea de a ridica comanda din lockerele EasyBox sau din cel mai apropiat magazin. În plus, cu serviciul de ridicare a comenzii dintr-un magazin selectat de clienți, aceștia vor putea ridica produsul din magazinul pe care îl aleg, și mai mult decât atât, vor putea verifica produsele astfel încât orice temere legată de integritatea articolelor vândute online să fie înlăturată”, declară Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.

În ceea ce privește modalitățile de achitare a  cumpărăturilor, Flanco oferă clienților mai multe opțiuni de finanțare, astfel încât aceștia să poată alege ce se potrivește mai bine pentru profilul lor: de la creditele în rate fixe, posibilitatea de a face un credit pe loc, în magazinele Flanco, cu ajutorul aplicației Electro-Credit și până la plata în 40 de rate, fără dobândă, prin cardurile de credit.

„Anul acesta, încurajăm clienții să își permită ce este mai bun, iar noi ne vom da interesul să le oferim cele mai bune oferte, ținând cont de nevoile pe care le au în situația actuală, sensibil diferite față de anii trecuți. Dacă în anii trecuți, cuvântul cheie, atunci când venea vorba de Black Friday, era reînnoire a tehnologiilor, anul acesta lucrurile se vor schimba, iar cuvintele cheie vor fi utilitate și confort. Fiecare client va dori să facă din propriul cămin un loc în care să se poată simți mai bine, având în vedere faptul că pandemia ne forțează în continuare să limităm, pe cât de mult putem, ieșirile în spațiile publice”, adaugă Dragoș Sîrbu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: