BusinessCompanii

EY, pe locul 3 în Europa şi pe 11 în România în Trendence Top-employer 2013

studentsEY a înregistrat o evoluţie pozitivă semnificativă în studiul Trendence 2013 care evaluează şi clasează cele mai atractive brand-uri ale angajatorilor la nivel naţional şi european. Dacă, în Europa, EY urcă un loc în clasament, pe poziţia 3, în România, compania de audit şi consultanţă urcă 17 poziţii anul acesta, ocupând locul 11 în topul naţional.

Romania top 30 employers

Prin programele de recrutare derulate anul trecut, proiectele educaţionale dezvoltate în parteneriat cu universităţi, asociaţii studenţeşti şi asociaţii de business, compania s-a poziţionat drept unul dintre cei mai atractivi angajatori din România. EY şi-a extins, de asemenea, anul trecut echipele din birourile regionale din Timişoara, Cluj şi Iaşi, atingând pentru prima dată pragul de 500 de angajaţi în România şi Republica Moldova.

În ceea ce priveşte clasamentul general, este important de remarcat că top 10 în România este dominat în prima parte de cele mai mari bănci de pe piaţa locală. Abia în a doua jumătate a top 10 se găsesc branduri vânate de absolvenţi din întreaga lume, precum Google, Coca-Cola, sau Procter & Gamble. Preferinţele tinerilor absolvenţi se nuanţează în cazul celor cu rezultate academice foarte bune şi care se implică activ în proiecte extra-curiculare. Astfel, EY este al treilea angajator în topul preferinţelor studenţilor cu rezultate de excepţie, după Google şi Reprezentanţa Comisiei Europene. Studiul Trendence indică faptul că 12% dintre aceşti studenţi români cu rezultate remarcabile vor aplica, cel mai probabil, pentru un prim loc de muncă la EY.

EY susţine performanţa şi excelenţa, iar unul din obiectivele strategiei noastre de recrutare, este atragerea celor mai talentaţi şi ambiţioşi absolvenţi de pe piaţă. Proiectele pe care le desfăşurăm în universităţi, atelierele de lucru, prezentările şi stagiile de internship pe care le oferim sunt acţiuni concrete şi ţintite prin care venim în întâmpinarea celor mai buni studenţi, asigurând astfel recrutarea viitorilor lideri. Spre exemplu, tinerii absolvenţi care se alătură EY în fiecare an trec printr-o serie de programe de formare internaţionale, ocazie cu care participă la competiţii de specialitate şi ocupă constant primele poziţii în clasamentele globale. Aceste performanţe excepţionale confirmă potenţialul valoros pe care îl cultivăm la nivel local, EY asumându-şi totodată angajamentul faţă de educaţia continuă a talentelor, precum şi calibrarea aşteptărilor tinerei generaţii”

Alexandra Bebu, HR Director, EY România

De asemenea, EY se poziţionează anul acesta în avantaj şi faţă de competitorii din Big 4, fiind perceput de participanţii la studiu drept compania care angajează cei mai mulţi absolvenţi dintre cei patru jucători, cu cel mai bun web-site de recrutare şi cea mai consistentă prezenţă la târgurile de recrutare. Mai mult decât atât, EY se clasează în top 10 cele mai active companii în campusurile celor mai mari universităţi din ţară.

Evoluţia brand-ului nostru de angajator este rezultatul anilor în care am dezvoltat şi implementat la nivel local politici şi strategii centrate pe oameni şi pe nevoile lor de dezvoltare. Cel mai important lucru pe care l-am urmărit şi realizat, nu doar în România, ci peste tot în lume, este dezvoltarea noilor generaţii de lideri de business. Şi aceasta înseamnă pentru noi Building a better working world. Comunitatea EY Alumni din România numără, spre exemplu, peste 1.000 de membri – sunt printre cei care conduc astăzi cele mai puternice companii de pe piaţă şi care inspiră generaţii întregi de profesionişti. Evaluarea Trendence reflectă acest proces complex care porneşte de la prima întâlnire cu EY pe băncile liceului sau ale universităţii şi până la recunoaşterea pe care o aducem Partenerilor noştri, antreprenorilor de succes şi liderilor de business din întreaga ţară”

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România

Trendence Graduate Barometer este unul din cele mai extinse şi complete studii privind tendinţele în recrutare şi employer branding din Europa şi, la nivel local, din România. Peste 300.000 de studenţi din 1.000 de universităţi europene au participat în studiul de anul acesta. În România, Trendence Business Edition a intervievat 3.389 tineri din 28 de universităţi din întreaga ţară. Barometrul prezintă, astfel, o imagine reprezentativă a percepţiilor şi aşteptărilor studenţilor care se pregătesc să intre pe piaţa muncii privind parcursul carierei şi potenţialii angajatori.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button