BusinessInvestitii

Extindere pentru retailerul francez LEROY MERLIN

Retailerul francez de bricolaj LEROY MERLIN va deschide pe 29 iunie cel de-al doilea magazin din Craiova, situat pe strada Severinului, nr. 36 A. LEROY MERLIN ajunge, astfel, la o rețea de 17 magazine în România.

Magazinul are o suprafață de 11.200 metri pătrați, 100 angajați și pune la dispoziția clienților o gamă de 30.000 produse și peste 380 locuri de parcare. Pentru amenajarea magazinului s-au golit zilnic opt autocamioane, iar la finalul celor două luni de aprovizionare și pregătire pentru marea deschidere au fost descărcați  21.000 de paleți cu marfă transportați în 500 de autocamioane.

Cei 100 de angajați ai magazinului vor oferi consiliere la raft pentru achiziționarea produselor, soluții personalizate de amenajare sau reamenajare a casei și grădinii adaptate în funcție de nevoile și bugetul fiecărui client.

Magazinul LEROY MERLIN Craiova va fi deschis de luni până sâmbătă între orele 07:00 – 21:00 și duminică între orele 09:00 – 20:00. Cu ocazia lansării, retailerul a pregătit oferte unice, în număr limitat, valabile doar în magazinul din Craiova, în perioada 29 iunie – 15 iulie 2017.

Primul magazin din Craiova a fost inaugurat în anul 2014 și a fost totodată primul magazin din regiunea de sud a țării. LEROY MERLIN din cadrul Electroputere Parc se întinde pe o suprafață totală de peste 13.000 de metri pătrați și comercializează o gamă de 30 000 produse.

Suntem foarte mulțumiți de modul în care primul magazin din Craiova a fost primit de către zona de sud a țării, de aceea am decis ca la jumătatea acestui an să deschidem cel de-al doilea magazin. Locuitorii din Craiova sunt foarte întreprinzători și alocă timp și bugete pentru construcția și decorarea caselor.” – a declarat Frederic Lamy, Directorul General LEROY MERLIN.

LEROY MERLIN, unul dintre cei mai puternici jucători din piața europeană de bricolaj, odată cu magazinul din Craiova ajunge la o rețea de 17 unități. În anul 2017, LEROY MERLIN a contorizat 10 milioane de clienți în toate magazinele din România, devenind astfel numarul doi pe piața locală DIY (Do It Yourself).

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button