BusinessCompaniiMarketing & Advertising

Eurolife Asigurări România devine Eurolife FFH

EUROLIFE ERB Asigurări, companie cu o prezență de peste 12 ani pe piața locală, trece într-o nouă etapă de dezvoltare și devine EUROLIFE FFH.

Compania introduce astfel pe piața locală o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo și un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenența la un holding financiar internațional – Fairfax Holding Limited.

„Este un moment important în viața companiei Eurolife și o continuare firească a evoluției noastre de până acum. Această schimbare susține angajamentul nostru de a gândi și a acționa diferit în piața de asigurări. EUROLIFE FFH își sustine clienții, îi înțelege și dezvoltă soluții noi, inovative, adaptate ritmului de viață al acestora. Credem în asigurări diferite, în asigurări ușor de înțeles, dar și de accesat, aflate la doar un click distanță, și vom continua să investim astfel încât să oferim clientului final o experiență relevantă atât în mediul offline, cât mai ales în online. Ne urmărim strategia de business sub un nume nou, îmbinând cu succes valorile pe care am clădit până aici: creativitatea, perseverența, integritatea, simplitatea și inovația. Facem un pas înainte și pornim într-o nouă călătorie alături de toți clienții și partenerii noștri care ne-au investit cu încrederea lor”, a declarat Anita Nițulescu, CEO EUROLIFE FFH.

În urma acestei schimbări de identitate, Eurolife ERB Asigurări de Viață devine EUROLIFE FFH Asigurări de Viață, respectiv Eurolife ERB Asigurări Generale devine EUROLIFE FFH Asigurări Generale.

“Acest moment reprezintă începutul unei noi ere pentru Eurolife. Facem astfel un pas important și îndrăzneț către viitorul EUROLIFE FFH. Începând de astăzi, avem un nou nume care reflectă promisiunea noastră de a fi aproape de oameni, oferindu-le produse de asigurare și servicii care să îi ajute să viseze la un viitor mai bun. Odată cu schimbarea numelui și a logo-ului, obiectivul EUROLIFE FFH este continuarea expansiunii pe piața din România și întărirea prezenței în industria locală de asigurări. Astăzi mergem mai departe, susținuți de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor”, a declarat Alexander Sarrigeorgiou, CEO Eurolife FFH Insurance Group.

Eurolife FFH adoptă astfel o filosofie de business diferită născută din viziunea de a reinventa asigurările prin îmbinarea a două elemente esențiale: simplitate (asigurări ușor de înțeles, accesate rapid, online, de oriunde ești și oricând ai nevoie) și inovație (asigurări care evoluează odată cu clienții săi).

Sloganul „Visează. Evoluează. Asigură” sintetizează misiunea Eurolife FFH: asigurări care să inspire, să susțină și să încurajeze planurile de viitor, să ofere garanția unui parteneriat de încredere. Asigurări care să lase loc pentru a trăi la maximum momentele simple și extraordinare din viața fiecăruia dintre noi.

Eurolife FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atât clienților persoane fizice, cât și juridice, portofoliu susținut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri și online.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button