Companii

Elefant continuă extinderea rețelei de puncte de livrare la nivel național

Retailerul online Elefant a deschis două noi puncte de livrare în țară, în Sibiu și în Constanța. Astfel, rețeaua a ajuns la 18 spații special amenajate unde clienții pot ridica produsele comandate de pe site.

În toate punctele de livrare Elefant din țară, cumpărătorii pot deschide coletele și verifica produsele primite. Mai mult, acestea pot fi testate sau chiar probate, iar în cazul în care nu sunt conforme cu așteptările celor care le-au comandat pot fi returnate pe loc.

În septembrie 2015, Elefant a deschis primul punct de livrare pe Bulevardul Magheru, în București. De atunci, compania a extins constant rețeaua și a marcat inclusiv o premieră pentru online-ul din România: puncte de livrare de la metrou, inaugurate în noiembrie 2015.

“Am extins această rețea de puncte de livrare pentru ca toți clienții noștri să aibă acces cât mai facil și mai rapid la produsele pe care le comandă de pe Elefant, beneficiind totodată de transport gratuit”, explică Oana Cazan, Marketing Manager la Elefant.

Pentru a marca deschiderea celor două noi puncte de livrare, Elefant oferă clienților din aceste orașe câte o carte cadou. “Am pregătit cadouri pentru toți clienții noștri din Sibiu și Constanța. Îi așteptăm pe cei care au primit SMS-ul nostru la pick-up point-ul Elefant din orașul lor. O carte cadou este special rezervată pentru fiecare dintre ei până pe 5 august”, declară Oana Cazan.

Adresele și programul punctelor de livrare Elefant din țară sunt disponibile la adresa  http://www.elefant.ro/pickup.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button