E timpul să faci cEVA pentru sănătatea ta! E timpul să faci cEVA pentru sănătatea ta!
Alimentația și mișcarea sunt fără nicio urmă de îndoială elementele de bază ale unui stil de viață sănătos. În aceste vremuri în care obezitatea... E timpul să faci cEVA pentru sănătatea ta!

Alimentația și mișcarea sunt fără nicio urmă de îndoială elementele de bază ale unui stil de viață sănătos. În aceste vremuri în care obezitatea (atât în rândul copiilor cât și al adulților) și consecințele ei, diabetul și bolile cardiovasculare, au atins cote ridicate și din păcate continuă să crească în statistici, atenția acordată alimentației ar trebui să devină principala preocupare.

Tot mai multe voci avizate descurajează consumul de grăsimi și carne roșie, recomandând includerea în dietă a legumelor, fructelor, cerealelor și peștelui. Motivele sunt absolut îndreptățite.

Dacă în privința legumelor, fructelor și cerealelor este vorba despre vitamine, minerale și fibre, despre beneficiile consumului de pește se pot spune multe lucruri bune.

Cu un conținut ridicat de nutrienți și ideal pentru cei care vor să slăbească sau să-și mențină greutatea, peștele este și recomandarea nutriționiștilor. Iată care sunt cele șapte beneficii dovedite:

1. Este bogat în nutrienți

Chiar dacă te poți lăuda cu o alimentație variată, nu întotdeauna reușești să acoperi întregul necesar de nutrienți al organismului, de care acesta are nevoie pentru a funcționa normal. Aliment complex, peștele conține proteine de calitate, vitamina D și acizi grași Omega-3, o tripletă importantă pentru sănătatea creierului dar și a întregului organism.

2. Protejează și susține sănătatea ochilor

Aceiași acizi grași Omega-3 sunt esențiali în prevenirea degenerării maculare, ajutând la păstrarea acuității vizuale și a sănătății oculare pentru mai mult timp.

3. Reduce riscul de boli cardiovasculare

Nenumărate cercetări au demonstrat că persoanele care consumă pește în mod regulat prezintă un risc mai mic de a suferi un infarct, un accident vascular cerebral sau boli ale inimii. Iar acest lucru face ca peștele să fie considerat cel mai bun aliment pentru o inimă sănătoasă.

4. Contribuie la sănătatea creierului

Consumul pe pește este benefic la orice vârstă. La tineri crește capacitatea de concentrare și memorare, iar la vârstnici reduce riscul apariției celei mai de temut afecțiuni neurodegenerative: boala Alzheimer.

5. Favorizează accelerarea metabolismului

Despre acizii grași Omega-3 mai trebuie spus că au un efect pozitiv asupra metabolismului, pe care îl accelerează și te ajută să arzi mai rapid caloriile, ceea ce conduce la scăderea ponderală. Cu un conținut redus de calorii, peștele este alimentul ideal în dieta celor care doresc să slăbească dar și a celor care vor să își mențină greutatea.

6. Este esențial în recuperarea musculară

Pentru că pe lângă alimentație a fost menționată și mișcarea, mai  trebuie precizat că peștele ar trebui să fie nelipsit de pe masa celor care fac sport intens, deoarece are capacitatea de a ajuta sistemul muscular să se recupereze.

7. Crește calitatea somnului

Conținutul de vitamina D din pește mai aduce un beneficiu despre care multă vreme nu s-a știut: acela de a îmbunătăți calitatea somnului.

Nu căuta scuze spunând că îți place peștele, dar nu îl consumi prea des pentru că a-l prepara necesită timp și nu te poți lăuda că îl ai. Câtă vreme există conservele de pește EVA nu ai nicio scuză!

Doar alege-ți sortimentul preferat dintr-o gamă diversificată, care răspunde tuturor gusturilor și exigențelor: EVA Sardine în ulei vegetal, în ulei de măsline (a doua sursă de acizi grași Omega-3!), în ulei vegetal cu lămâie, în sos tomat sau în sos picant; EVA File de hering în ulei vegetal sau în sos tomat; EVA File de macrou în ulei vegetal sau în sos tomat; EVA Sprot în ulei vegetal sau în sos tomat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: