dm drogerie markt a luat măsuri speciale pentru protecția clienților și angajaților dm drogerie markt a luat măsuri speciale pentru protecția clienților și angajaților
Având în vedere contextul actual, dm drogerie markt acordă o atenție deosebită siguranței. În acest sens, compania a luat măsuri speciale precum desfășurarea activității... dm drogerie markt a luat măsuri speciale pentru protecția clienților și angajaților

Având în vedere contextul actual, dm drogerie markt acordă o atenție deosebită siguranței. În acest sens, compania a luat măsuri speciale precum desfășurarea activității de acasă (work from home) pentru angajații a căror activitate permite acest lucru, igienizarea frecventă a spațiilor din drogherii, depozit central și sediu, și punerea la dispoziție a dezinfectanților, mănușilor de unică folosință și paravanelor de plexiglas pentru casele de marcat în fiecare punct de lucru. Magazinele își refac stocurile constant și încurajează clienții să cumpere cu calm și responsabilitate.

Majoritatea clienților dm drogerie markt au renunțat la o aprovizionare abundentă și se concentrează pe produse care sunt necesare consumului zilnic, scurtând astfel timpul petrecut la cumpărături. Printre cele mai căutate produse se numără cele de igienă personală, pentru igienizarea locuinței, dar și pentru dezinfecția hainelor.

Totodată, sunt la mare căutare produsele pentru imunitate precum vitamina C, dar și alimentele de bază și produsele pentru copii.

În acest sens, există produse ale căror stocuri au scăzut în ultima perioadă,  însă situația lor este monitorizată constant și se depun eforturi pentru refacerea acestora și oferirea de variante alternative. Angajații magazinelor urmăresc situația și fac tot posibilul pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților.

Măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților

În incinta magazinelor au fost luate diferite măsuri pentru protejarea angajaților și a clienților: dezinfectare frecventă a tuturor suprafețelor, utilizarea mănușilor de unică folosință și paravane de plexiglas pentru casele de marcat. Totodată, majoritatea angajaților din sediu își desfășoară activitatea de acasă.

„Suntem într-un punct în care toată lumea trebuie să conștientizeze că doar împreună vom depăși acest moment cu bine. Încurajăm oamenii să acorde atenție și nevoilor celorlalți, fie că vorbim de renunțarea la cumpărăturile în exces, de folosirea dezinfectantului sau de păstrarea distanței potrivite, este necesar să ne implicăm cu toții. Aceste măsuri de prevenție și protecție, aplicate corect, pot face o diferență semnificativă”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.

Compania dm se asigură că ia toate măsurile necesare pentru protejarea clienților și a angajaților. Astfel recomandă o distanță minimă de un metru și jumătate față de alte persoane și încurajează clienții să evite plata în numerar, pentru a reduce la minimum posibilitatea infecției. De asemenea, au fost retrase toate testerele de la raft.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1000 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: