BusinessMarketing & Advertising

Diana Iosu transformă Lalique PR în DiFine PR

Lalique PR devine DiFine PR. Noua identitate de brand a fost construita in acord cu profilul clientilor care au intrat in portofoliul agentiei in cele 6 luni de la infiintare si raspunde ambitiilor companiei de expansiune pe noi piete, sustine fostul manager de comunicare externă şi relaţii cu media al Telekom România, Diana Iosu, fondator Difine PR.

In prezent, agentia pune accent pe promovarea digitalizarii comunicand pentru companii precum: fondul de investitii Gapminder, acceleratorul de business Techcelerator, Romanian Technology Festival – TechFest, spatiul de coworking si evenimente ClujHUB. Compania ofera servicii complete de comunicare si pentru sectorul non-profit, reprezentand ATCA (Asociatia de Terapie Comportamentala Aplicata).

De asemenea, a oferit punctual servicii de consultanta in comunicare si employer branding unui numar semnificativ de clienti locali si regionali care ofera servicii juridice, de resurse umane, retail si tehnologie, validand planul de business cu care compania a plecat la drum.

“Difine PR s-a născut din pasiunea pentru comunicare. Își propune să combine experiența solidă, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, într-una dintre cele mai dinamice industrii, cu entuziasmul izvorât din satisfacția de a crea povești de succes. Reputația se câștigă în ani de muncă asiduă și se poate pierde într-o clipă. Existăm așadar pentru a defini, a reconstrui și a consolida reputații.”

Diana IosuCorporate Communication Advisor, 

Fondator Difine PR

Formata din  profesionisti cu experienta solida in comunicare, pasionati de zona digitala si avizi sustinatori ai ecosistemului de start-up-uri,  echipa agentiei continua sa ofere aceleasi servicii cu aceeasi energie si pasiune pentru proiectele de comunicare.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button