BusinessInvestitii

Danone lansează o nouă platformă de brand

Noua campanie DanoneDANONE România, lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, și cu o cifră de afaceri de 506 milioane lei în 2012, a lansat, astăzi, o nouă platformă de brand. „Noua platformă „Gustă viața zâmbind” este construită în jurul misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente, prin iaurturi gustoase și de cea mai bună calitate, produse în România, astfel contribuind la o viață mai bună și mai plină de bucurie pentru consumatorii noștri.

Soarele, zâmbetul mamei, privirea copilului tău când descoperă ceva nou, căldura din ochii partenerului când îți spune “te iubesc”, gustul desertului preferat – toate sunt mici bucurii care ne fac viața mai frumoasă. Însă, și nu de puține ori, din cauza grijilor și a tumultului în care trăim, uităm să le vedem și să le simțim cu adevărat. Danone își propune să ne reamintească nenumăratele motive pentru care merită să zâmbim zilnic, prin noua platformă de brand – „Gustă viața zâmbind”.

Zâmbetul a stat mereu în centrul identității Danone, ca expresie a stării de bine și de sănătate obținute printr-o alimentație echilibrată. „Gustă viața zâmbind” merge un pas mai departe, propunând consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viață care valorizează micile bucurii și care le reamintește motivele pentru care ar trebui să zâmbească zilnic: cei dragi, sănătatea, optimismul.

Dieter Schulz_Director General DanoneSuntem mândri că, după toate eforturile și pasiunea pe care le investim, brandurile noastre au rămas alegerea preferată a consumatorilor din România în toți acești 15 ani de când suntem prezenți pe piața locală. Aceasta ne permite să continuăm să investim în fabrica noastră din România, în angajații noștri și în fermele partenere. Pe scurt, această abordare întemeiată pe produse sănătoase, un business sănătos, oameni sănătoși și fericiți reprezintă esența noii platforme „Gustă viața zâmbind”

Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est

Noua platformă de brand Danone se reflectă la nivel vizual printr-un logo și un slogan nou, în care zâmbetul este elementul central. Campania de comunicare este susținută prin spot TV (click link), o nouă platformă de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de bază Danone: Natural, Delicios, Danone de băut, Sana, Lapte bătut și Danone dietetic.

Eveniment lansare DanoneÎn plus, campania beneficiază de o promoție instore, în urma căreia Danone va împlini dorințele a trei consumatori, desemnați câștigători prin tragere la sorți. Promoția se va derula între 21 februarie și 18 aprilie 2014.

Danone Natural și Delicios sunt primele iaurturi produse în fabrica Danone, în anul 1999, după achiziționarea și retehnologizarea fostei fabrici Miorița.

Danone a investit peste 300 milioane lei în România, în ultimii 15 ani. La începutul acestui an, Danone a investit jumătate de milion de euro într-o linie automată de transport și paletizare, care include primul robot industrial folosit într-o fabrică de lactate din România.

Cele peste 1.000.000 de produse care ies zilnic pe porțile fabricii din București respectă cele mai înalte standarde internaționale de calitate. În laboratorul din incinta fabricii lucrează 20 de specialiști care efectuează zilnic între 1600-1800 de analize pentru a verifica laptele, ingredientele, ambalajele, produsele finale și chiar aerul din secția de ambalare. Danone România a implementat standardul cel mai înalt pentru sistemul de management al siguranței alimentare – FSSC 22000.

Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Cele mai de succes branduri ale Danone în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Tradiții și OIKOS.

Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. De asemenea, compania a produs pentru prima dată în România iaurturi cu fructe în 1999, când a introdus și iaurturile de băut.

Compania DANONE România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piață încă din 1919, în Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special  copiii.  Astazi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în intreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ produse lactate fermentate cu probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino), iaurturi în stil grecesc și bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button