Marketing & Advertising

DAIKIN, campanie de comunicare pentru creșterea notorietății brandului în România

Daikin România, reprezentanța locală a liderului mondial și european pe piața aparatelor de aer condiționat, lansează la nivel național o campanie de comunicare ce are ca scop creșterea notorietății brandului în rândul consumatorilor din România. Campania surprinde atributele principale ale produselor din portofoliul companiei: eficiență energetică, control facil și confort superior.

“Cu toții stim cât de importantă este calitatea aerului pe care îl respirăm pentru sănătatea și confortul nostru. Puțini consumatori știu, în schimb, că aceste aspecte sunt la fel de relevante și când vorbim de climatul interior, pe care îl putem influența într-o măsură mai mare. Prin această campanie de comunicare, ne-am propus să subliniem performanța superioară a produselor noastre concentrându-ne pe trei atribute extrem de importante: confort, eficiență energetică și control avansat” a declarat Julia Marinescu, Marketing Coordinator, Daikin Airconditioning Central Europe – România.

Campania Daikin comunică într-un mod surprinzător atributele produselor din portofoliu, folosind ca metaforă exercițiile dificile ale unor acrobați, pentru a sublinia eforturile și inovațiile constante realizate de producător pentru a spori confortul, eficiența și ușurința de control a unităților de aer condiționat.

În ceea ce privește eficiența energetică, unitățile de aer condiționat pentru segmentul rezidențial din portofoliul Daikin sunt încadrate în clasa energetică A, până la  A+++, și permit reducerea suplimentară a consumului energiei electrice prin folosirea unor funcții precum ochi inteligent, care ajută la economisirea energiei prin detectarea prezenţei umane în cameră și activarea automată a modului economic, care reduce consumul de electricitate, sau programatorul săptămânal, ce permite selectarea a până la patru perioade de funcționare diferite pe parcursul unei zile.

Confortul superior oferit de unitățile de aer condiționat Daikin este creat prin intermediul funcțiilor ce permit ajustarea automată a fluxului de aer din cameră inclusiv la nivel lateral, împiedicând direcţionarea acestuia către persoanele prezente, funcționare silențioasă, ce ajunge până la maxim 23 dB(A) pentru majoritatea unităților, și înaltă calitate a aerului, obținută prin diferite tehnici de tratare și curățare automată a filtrului, inclusiv optimizarea umidității aerului.

În ceea ce privește controlul, modulul Wi-Fi autoconfigurabil Daikin permite controlarea aparatului de aer condiţionat de oriunde din lume, în orice moment al zilei, cu ajutorul unui computer, al unui smartphone sau al unei tablete. În plus faţă de opţiunea de control de pe dispozitivul mobil, cele mai multe aparate de aer condiţionat sunt prevăzute cu opţiuni de conectare la sisteme sofisticate specifice caselor inteligente, cu ajutorul protocoalelor de comunicaţie Modbus sau KNX, sau la unitatea centrală de control Daikin.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button