BusinessCompanii

Cum vede CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich, piața auto în 2014

Mercedes-Benz Romania CEO - Mr. Boris Billich (3)Pornind de la evoluţia pozitivă din 2013, evidenţiată de lansarea de produse inovatoare, crearea de experienţe de brand interesante, consolidarea parteneriatelor de afaceri şi valoarea adăugată oferită de serviciile After-Sales, CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich, împărtăşeşte viziunea şi aşteptările sale pentru noul an.

 

Boris Billich a preluat poziţia de CEO şi Preşedinte al Mercedes-Benz România începând cu luna iunie 2013. Ca prognoză pentru noul an, Billich şi-a exprimat aşteptările în timpul unei sesiuni de informare a presei. Astfel, el prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general. Prin strategii dedicate, Mercedes-Benz România îşi propune să atingă cele mai bune rezultate şi să consolideze poziţia companiei în toate segmentele.

“În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”

Boris Billich, CEO al Mercedes-Benz România

Unul dintre principalele obiective ale Mercedes-Benz România continuă să fie obţinerea unui nivel înalt de satisfacţie din partea fiecărui client. Mercedes-Benz România îşi propune să depăşească în mod constant aşteptările şi cerinţele clienţilor, trecând de la „clienţi satisfăcuţi” la „clienţi fericiţi” şi parteneri pe termen lung, oferindu-le în permanenţă motive pentru a se bucura de statutul de proprietar al unui autovehicul Mercedes-Benz.

Şi în 2014, Mercedes-Benz România va menţine cel mai ridicat nivel al standardelor de calitate. Compania va continua să ofere servicii complete şi, în acelaşi timp, să le personalizeze pentru toţi clienţii, indiferent dacă aceştia sunt proprietari de autoturisme, autovehicule comerciale uşoare sau camioane.

Vezi ce spune Billich despre vânzările Mercedes-Benz România pe Auto Trends Magazine!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button