Courtyard by Marriott: 80% dintre clienti sunt din segmentul corporate Courtyard by Marriott: 80% dintre clienti sunt din segmentul corporate
Cel mai nou hotel deschis in zona de business a Capitalei, Courtyard Bucharest Floreasca, a incheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ... Courtyard by Marriott: 80% dintre clienti sunt din segmentul corporate

Cel mai nou hotel deschis in zona de business a Capitalei, Courtyard Bucharest Floreasca, a incheiat 2019 cu un grad de ocupare de aproximativ 40%, o medie remarcabila pentru finalul de an pentru un hotel nou. Sejurul mediu se apropie de doua nopti de cazare, iar cei mai multi clienti au fost din zona de business.

Courtyard Bucharest Floreasca, cea mai recenta investitie lansata de Grupul Apex Alliance in Romania, a incheiat primele trei luni pe piata in forta, cu un grad de ocupare ce a depasit adesea 95%, cu o scadere organica doar in perioada sarbatorilor de iarna. Pretul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro, iar media sederii s-a apropiat de doua nopti. Cei mai multi clienti ai hotelului din zona de business a Bucurestiului sunt asa numitii clienti “corporate” (80%), insa si segmentul clientilor din zona leisure a inceput sa creasca de la o luna la alta.

Am avut un inceput de forta, confirmand astfel semnalele pietii ca era nevoie de un hotel de lant in aceasta zona. Solicitarile au avut constanta, in primele trei luni rezultatele fiind foarte bune mai ales ca vorbim de finalul anului. Clientii nostri sunt oameni de afaceri, antreprenori si nu numai. Pozitionarea ne recomanda in special ca hotel de business fapt pentru care majoritatea clientilor din hotel sunt clienti care vin in Bucuresti cu acest scop. Sunt insa si din ce in ce mai multi clienti al caror scop de calatorie este sa viziteze Bucurestiul si ne aleaga pentru garantia oferita de brandul Marriott, pentru locatia excelenta in zona de business a orasului dar si pentru accesul facil catre toate zonele de interes turistic. Evident toate acestea la un tarif corect, competitiv, a declarat Adrian Adam, General Manager Courtyard Bucharest Floreasca.

Serviciile de cazare in cele 259 camere ale hotelului au generat anul trecut 80% din cifra de afaceri a hotelului, in timp ce restul de 20% reprezinta veniturile restaurantului cu filozofie nordica SOLT Dining si venituri din evenimente desfasurate in cele 7 sali de conferinta ale hotelului.

Specificul zonei si al clientilor confirma gradul de ocupare mai ridicat din timpul saptamanii si mai redus in weekend insa si pe acest segment tendinta este de crestere. Astfel, o categorie de clienti care incepe sa capete constanta o reprezinta si cea a celor care se cazeaza la Courtyard Bucharest Floreasca pentru relaxare, desi sunt rezidenti in tara sau chiar in oras. Acestia fie doresc sa celebreze o ocazie speciala printr-o escapada urbana, fie doresc sa beneficieze de avantajele capitalei la final de saptamana (cluburi, oferta variata de shopping etc).

Putem spune ca incepe sa fie o tendinta si la noi – destul de populara in strainatate, sa-ti petreci weekendul la hotel. Daca lucrezi in zona esti foarte aproape de birou luni dimineata si, in plus, te bucuri de rasfatul serviciilor hotelului fara a fi foarte departe de casa. Fie ca sarbatoresc ceva special sau doresc un weekend relaxant, experienta este din ce in ce mai savurata de cupluri, a mai precizat Adrian Adam.

Pentru anul in curs, reprezentantii Courtyard Bucharest Floreasca estimeaza un grad de ocupare de cel putin 65%, cu varfuri in mijlocul saptamanii cand hotelul se ocupa la capacitate maxima.

Concurenta este de luat in seama astfel incat inainte de cifre ne propunem sa fim competitivi in ceea ce priveste serviciile pe care le oferim si sa personalizam cat mai mult oferta. Piata hoteliera din Romania este intr-o continua dinamica, iar noi ne bazam pe faptul ca recomandarile clientilor genereaza deja un numar important de noi rezervari, a mai precizat Adrian Adam.

Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din Romania sub brandul Courtyard in octombrie 2019. Prin prezenta in districtul de business al Capitalei, Apex Alliance Hotel Management isi consolideaza pozitia pe piata.

Constructia hotelului a durat 3 ani, inclusiv partea de proiectare, iar investitia s-a ridicat la aproape 22,5 milioane de euro. Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca pune la dispozitia oaspetilor 259 de camere, dispuse pe 13 etaje, ce imbina confortul si functionalitatea intr-o ambianta moderna. Camerele sunt dotate cu birouri, sisteme de iluminat suplimentare si scaune ergonomice, ceea ce le transforma intr-un spatiu de lucru ideal. Hotelul dispune de asemenea de 7 sali de conferinta, ce pot gazdui in total 538 de persoane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: