BusinessCompanii

Chocolissimo vinde ciocolată belgiană în valoare de 1,2 milioane de lei în primele trei luni ale anului

Chocolissimo, unul dintre cele mai apreciate branduri de ciocolată belgiană premium din România, estimează vânzări de 1,2 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 100% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Dinamica pozitivă se datorează creșterii notorietății brandului Chocolissimo în România, unde este prezent din 2015, și dezvoltării unei colecții de produse de Primăvară dedicate exclusiv pieței locale. Prin colecția de Primăvară, brandul vizează în special segmentul de comenzi corporate, care aduce 80% din vânzările înregistrate în această perioadă, dar și comenzi individuale de cadouri de primăvară din ciocolată.

“România este singura țară din grup care sărbătorește “Mărțișorul” și datorită creșterii vânzărilor de produse specifice în această perioadă înregistrate în cursul anilor trecuți, am reușit să obținem dezvoltare de produse specifice și producție dedicată a acestor produse pentru piața din România declară Aura Oprea, acționar Savorisa, compania care deține brandul Chocolissimo pe piața locală.

Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt figurinele personalizate, produse pentru segmentul corporate, și respectiv chocotelegramele, mesajele cu litere din ciocolată, alese în special de clienții individuali care comandă online.

“Clienții noștri corporate, fie ei specialiști de marketing, oameni de HR sau achizitori, caută produse care să comunice într-un mod elegant brandul. Majoritatea se feresc de clasicele coșuri cadou, de aranjamentele de sezon sau de balotini cu praline, în cazul ciocolatei. Gradul ridicat de personalizare a produselor noastre permite o abordare creativă a ideii de cadou de business, indiferent de ocazie. Cele mai frecvente cereri pe care le primim de la clienții corporate se referă la realizarea unor forme customizate din ciocolată. Majoritatea își doresc să producem logo-ul companiei din ciocolată sau, în cazul în care au elemente fizice reprezentative, să le realizăm din ciocolată. În ultimii trei ani am avut comenzi de la peste 200 de companii, pentru care am realizat din ciocolată camioane de ciment, mașini de transport, laptopuri, telefoane, aeronave sau chiar arme “ – adaugă Aura Oprea.

Telegramele din ciocolată sunt cele mai vândute produse online, iar valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe Chocolissimo.ro este 150 lei.

“Telegramele din ciocolată sunt vedetele absolute în comenzile online, în special în perioadele de cadouri. De Valentine’s Day, 1 – 8 Martie sau de Paște, clienții aleg să își transmită sentimentele și urările într-o formă dulce, prin mesaje din ciocolată” – completează Aura Oprea.

Primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului. În 2017, Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul în curs estimează o creștere de 50%, până la 3,5 milioane de lei.

Bine de știut!

Povestea Chocolissimo este strâns legată de pasiunea pentru ciocolată prin explorarea tradițiilor vechi de secole, de producție a ciocolatei veritabile belgiene. Colecțiile au la bază ciocolată belgiana premium, cele mai bune și aromate ingrediente naturale, dar și o deosebită atenție la detalii pentru crearea de produse din ciocolată remarcabile și memorabile.

Chocolissimo a luat ființă în anul 2004 în Polonia, aparținând grupului MM Brown. Astăzi compania operează în mai multe țări europene ca producător și distribuitor de produse din ciocolată de nișă. Produsele Chocolissimo sunt create în ciocolaterii tradiționale din Franța, Belgia, Germania, Țările de Jos, Elveția și chiar Madagascar și Australia, de maeștri ciocolatieri cu experiență, dupa rețete tradiționale bine păstrate.

Din 2015 Chocolissimo a intrat și pe piața din România, oferind peste 300 de tipuri de produse din ciocolată, realizate manual în ateliere tradiționale: praline, ciocolată de băut, fondue de ciocolată, trufe și fructe în ciocolată. Fiecare produs Chocolissimo este plăcere pură, servită cu emoții sincere și senzații puternice.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button