Going OutLife&Style

Ce branduri conduc în preferințele tinerilor români

active_online_communitiesConform raportului de cercetare YouBus “Tendinte in activități, preferințe si consum” realizat de platforma Youth Monitor, igiena corporală a tinerilor din Romania este centrată pe aspectul corpului. Astfel, deși ritualul de curațire este considerat unul necesar, pentru cei mai mulți dintre tinerii cu varsta cuprinsă între 14 și 26 de ani este mult mai important sa miroasă bine.

Grija pentru aparențe și implicit pentru părerea celor din jur se reflectă în consumul ridicat de parfum și apă de colonie, a cărui incidență coincide la un moment dat cu cea a gelului de duș. De reținut ar fi faptul că în categoria de îngrijire personală din ce în ce mai mulți tineri sunt implicați în actul de achiziție al produselor, iar deodorantele ocupă primul loc pentru acest segment de consumatori.

În ceea ce privește afinitatea pentru branduri, Head & Shoulders rămâne brandul de șampon preferat de aproape 1 din 3 tineri, o poziție mai mult decât dominantă pe această piață. Colgate menține o poziție echivalentă pentru brandul de pasta de dinți, cu 60% în rândul preferințelor tinerilor, în timp ce următorul competitor, Blend-a-Med, este apreciat de 17,4 % dintre respondenți. Brandul lider pentru categoria ‘deodorante’ este Nivea, aflat pe un trend ascendent în ultimele sezoane, urmat de Dove, cu o scădere semnificativă în preferințe pe perioada toamnei 2013. Un alt nume sonor, Rexona, a crescut în preferințele tinerelor, ajungând la 16%.

Studiul YouBus. Tendințe în activități, preferințe și consum este un instrument recurent de cercetare, face parte din proiectul Youth Monitor și este realizat pe un eșantion reprezentativ la nivelul populației din România, cu vârsta între 14-26 ani. Youth Monitor este o inițiativă demarată in 2011 în parteneriat de Brennan Research & Consultants și Quantix Marketing Consulting.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button