Going OutLife&StyleLuxury

Ce au în comun brandurile de lux şi mediul digital? Noi modalităţi de promovare!

balenciaga-le-dix-bagCasa de modă Balenciaga încearcă să atragă atenţia consumatorilor de lux prin lansarea unui microsite dedicat în totalitate noii colecţii de genţi.

Astfel, oficialii brandului franţuzesc au apelat la o campanie de promovare online a noii colecţii Le Dix prin posturi pe reţelele de socializare şi printr-un site special (care a devenit operaţional din data de 23 august) pentru a genera interesul cumpărătorilor. Această modalitate de a face cunoscută cea mai nouă colecţie şi de a fi în trend cu tendinţele din lumea digitală se adaugă la evenimentul de lansare al colecţiei de toamnă/iarnă.

Noul site, care poate fi vizizat la adresa http://ledix.balenciaga.com, areun design minimalist în alb şi negru, pentru a sublinia eleganţa mărcii franţuzeşti. Numere de la 1 la 10 apar într-o parte a ecranului, consumatorii putând da click pe ele pentru a vizualiza conţinutul site-ului: un video de prezentare sau întreaga colecţie de genţi a sezonului viitor.balenciaga-dix

Casa Balenciaga nu este singura care a apelat la acest gen de site-uri pentru promovarea noilor colecţii. Marc Jacobs mizează pe creşterea expunerii pentru colecţia de parfumuri prin crearea unui website care educă consumatorii în găsirea esenţelor potrivite. Cel mai nou site al companiei a fost creat pentru Honey.

Chanel, unul dintre brandurile iconice din lumea modei şi a luxului şi-a promovat campania pentru sezonul de toamnă/iarnă 2013-2014  printr-un microsite şi un video realizat de directorul de creaţie Karl Lagerfeld, “Women Only”.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button